OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Słupsk (galeria)

Ostatnia zmiana: 2024-05-03

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1900 a 1920)
opis ⇵
Obraz
fot. nieznany (1915)
opis ⇵
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
opis ⇵
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
opis ⇵
Obraz
fot. Bartek Jaszczur (2007-04-02)
opis ⇵
Obraz
fot. Bartek Jaszczur (2007-04-02)
opis ⇵
Obraz
fot. ROBERT KOŃPA (2011-09-25)
opis ⇵
Obraz
fot. ROBERT KOŃPA (2011-09-25)
opis ⇵
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2015-03-16)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2018-08-25)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2019-05-02)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Darek Nowak (2020-03-28 00:34:02)
    Bardzo kiepska sytuacja nastąpiłą zwłaszcza na Pomorzu, gydż pozostały ograniczone ilości kursów, zwłaszcza w święta.
    Na odcinku linii 405 Słupsk - UStka Uroczysko, zostały wogóle zlikwidowane.
  • #2 X. Piast II Chrobry (2023-10-02 01:10:08)
    Został przebity tunel na północną stronę stacji.
    Pod torami bocznymi powstał duży hall, podobny do tego po południowej stronie tunelu.
  • #3 andrzejh69 (2023-10-11 13:09:08)
    Schody - kładka były dokładnie w latach 1979/80-1984/85, tj. od początku zamknięcia do remontu fragmentu ul. Szczecińskiej i wiaduktu kolejowego, do zakończenia remontu.
  • #4 tiry na tory (2025-01-13 08:39:19)
    Poniższy wpis to dezinformacja. Kładka nie miała nigdy zejść na perony, bo nie mogła. Znajdowała się po prostu za daleko, bo w pobliżu zamkniętego wówczas wiaduktu na ul. Szczecińskiej.

    "Kładka nad peronami była od lat siedemdziesiątych (a nawet wcześniej ale nie jest mi to dokładnie wiadomo kiedy) można było nią wejść od ulicy Kołłątaja na każdy peron. Niestety, drewniano-metalowa kładka była już mocno zniszczona i nie było sensu jej utrzymywać i w latach osiemdziesiątych została rozebrana.(info: MEHANO, 2008)"

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Słupsk

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...