OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Słupsk

Ostatnia zmiana: 2024-05-03

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja rozszerzona] |
Obraz
fot. nieznany (1869)
Obraz
fot. nieznany (1877)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1893 a 1910)
Obraz
fot. nieznany (1900)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1900 a 1920)
Obraz
fot. nieznany (1907-05)
Obraz
fot. nieznany (1915)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1915 a 1925)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. Marcin Janowicz (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (przed 1940)
Obraz
fot. nieznany (przed 1945)
Obraz
fot. Leszek Kowalik (1985-12-21)
Obraz
fot. Olga Stefanowska (1998-08-27)
Obraz
fot. Piotr Płażewski (2003-08)
Obraz
fot. Piotr Płażewski (2003-08)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
Obraz
fot. Piotr Płażewski (2004-06-12)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2004-06-12)
Obraz
fot. Joanna Krześlak (2005-08-06)
Obraz
fot. Piotr Pyrkosz (2005-08-06)
Obraz
fot. Rafał Szamocki (2005-10-15)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Darek Nowak (2020-03-28 00:34:02)
    Bardzo kiepska sytuacja nastąpiłą zwłaszcza na Pomorzu, gydż pozostały ograniczone ilości kursów, zwłaszcza w święta.
    Na odcinku linii 405 Słupsk - UStka Uroczysko, zostały wogóle zlikwidowane.
  • #2 X. Piast II Chrobry (2023-10-02 01:10:08)
    Został przebity tunel na północną stronę stacji.
    Pod torami bocznymi powstał duży hall, podobny do tego po południowej stronie tunelu.
  • #3 andrzejh69 (2023-10-11 13:09:08)
    Schody - kładka były dokładnie w latach 1979/80-1984/85, tj. od początku zamknięcia do remontu fragmentu ul. Szczecińskiej i wiaduktu kolejowego, do zakończenia remontu.
  • #4 tiry na tory (2025-01-13 08:39:19)
    Poniższy wpis to dezinformacja. Kładka nie miała nigdy zejść na perony, bo nie mogła. Znajdowała się po prostu za daleko, bo w pobliżu zamkniętego wówczas wiaduktu na ul. Szczecińskiej.

    "Kładka nad peronami była od lat siedemdziesiątych (a nawet wcześniej ale nie jest mi to dokładnie wiadomo kiedy) można było nią wejść od ulicy Kołłątaja na każdy peron. Niestety, drewniano-metalowa kładka była już mocno zniszczona i nie było sensu jej utrzymywać i w latach osiemdziesiątych została rozebrana.(info: MEHANO, 2008)"

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Słupsk

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...