OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Gniezno (galeria)

Ostatnia zmiana: 2025-05-03

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. nieznany (1904)
opis ⇵
Obraz
fot. slavoy (2005-05-23)
opis ⇵
Obraz
fot. Maciej Witkowiak (2007-04-25)
opis ⇵
Obraz
fot. Paweł Ukole (2008-07-26)
opis ⇵
Obraz
fot. ROBERT KOŃPA (2012-02-25)
opis ⇵
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2012-05-31)
opis ⇵
Obraz
fot. Masurien (2014-02-10)
opis ⇵
Obraz
fot. irek (2014-02-21)
opis ⇵
Obraz
fot. Karol Romaniuk (2016-03-29)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2017-11-12)
opis ⇵
Obraz
fot. Grzegorz Radliński (2019-07-05)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Maciej (2019-07-15 10:18:57)
  • #2 Darek Nowak (2020-02-24 11:38:52)
    Stacja Gniezno to praktycznie przystanek końcowy dla Kolei Wielkopolskich choć stają tu również TLK do Olsztyna i Gdyni.
    Na torach bocznych bardzo mało towarów, już więcej jest w Inowrocławiu.
    1.200 metrów na wschód od dworca, kosztem 36 mln przebudowano przejazd Pod 3 Torami: https://goo.gl/maps/…
    Było to możliwe po likwidacji jednej z grup torowych na wschodzie stacji: https://tenpoznan.pl…
  • #3 (odp. na #2) Darek Nowak (2020-04-10 23:11:42)
    Zobaczcie jak sypią się KW na relacji Mogilno/Gniezno-Poznań.
    https://koleje-wielk…
    Zostało tylko 7 kursów z tego tylko 4 codziennie.
    Wypadło aż 10 kursów czyli 60%.
    Sytuacje ratuje 9 kursów Polregio z Bydgoszczy i Torunia.
  • #4 wasiukibic (2021-05-05 20:07:47)
  • #5 (odp. na #3) Piłsudski II.NBK (2022-12-01 21:52:10)
    Kolejne duże zmiany na szlaku od 11 XII22.
    W praktyce szlak Poznań - Mogilno zostanie pozbawiony obsługi przez PR oprócz 2 par: 1 do Ina i druga do Torunia.
    Znikają w ten sposób bezpośrednie połączenia do Bydgoszczy i Torunia, oprócz jednego.
    Do Bydgoszczy w czasie jak teraz będzie można dojechać z 3 przesiadkami, tylko jednym kursem popołudniu, tylko w dni robocze.
    Z Bydgoszczy w soboty będzie, paradoksalnie, 1 bezpośrednie połączenie.
    Do Bydgoszczy trzeba będzie teraz jeździć przez Piłę, a np. do Włocławka, przez Kutno.
    Do Torunia dodatkowo 2 przesiadkowe, ale też tylko w dni robocze, podobnie z powrotem.
    Za Prusaków Kujawy i Wielkopolska były jedną prowincją a teraz podział.
    Pozostaje liczyć na promocje IC ale najlepiej kupować wtedy bilet z tygodniowym wyprzedzeniem by dostać duża zniżka.
  • #6 (odp. na #5) Prochiron (2022-12-02 07:56:48)
    Ocipieli? Czy ma to jakieś uzasadnienie ekonomiczne? Pociąg PR z Bydzi do Poznania zawsze miał dobrą frekwencję.
  • #7 (odp. na #6) Piłsudski II.NBK (2022-12-02 20:03:57)
    Pewnie ma to związek z rozwojem PKM: https://epoznan.pl/n…
    Od nowego rozkładu PKM będzie miało dużo więcej kursów do Gniezna i Mogilna (7).
    Gdy jechałem do Bydgoszczy 11:37, to za Gnieznem było już mało pacjentów, a z Mogilna do Ina w ogóle pusto.
    Tak samo z Torunia; 13:05 wsiadło ok 30 osób, a w Inie kolejne tyle na Poznań.
    W Gnieźnie już full, ale dużo wysiadło w Pobiedziskach.
    Największe znaczenie mają krótkie relacje metropolitalne, podmiejskie.
    Myslę że podobnie jest we Wrocku.
    Na dłuższe relacje IC stąd ostatnie promocje biletowe.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Gniezno

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...