Bytom (galeria)
Ostatnia zmiana: 2025-09-19
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#33
(odp. na #32)
wasiukibic
(2024-07-25 09:01:44)
Dobrze widzisz. Modernizacja hali wraz z układem torowym spowodowała likwidację peronu bagażowego, położonego pomiędzy peronami 3 i 4, tak więc pod halą znalazło się miejsce na dodatkowy tor, obsługujący jedną z krawędzi nowego peronu 1 (starego 2). Druga krawędź nowej 1 (starej 2) będzie tak, jak przed remontem, poza halą. Z resztą, przed remontem, ztcp, 2 była peronem w ogóle nieużywanym w ruchu pasażerskim, 3 sporadycznie, 4 dla wahadeł KŚ S18 do Gliwic , a 1 była najintensywniej użytkowania, przez wahadła KŚ S8 do Londyńca + pośpiechy. Przez okres zawieszenia ruchu pasażerskiego na odcinku Gliwice - Bytom hala była w zasadzie martwa. Po remoncie stara 1 nie zostanie odtworzona, a obsługę ruchu do Londyńca przejmie pewno nowa 1, w miejscu dawnej 2.
-
#34
Mszkl
(2024-07-28 15:08:42)
Dziękuję Wasiu za potwierdzenie. Troszkę moim zdaniem szkoda dawnej symetryczności peronów względem hali, ale wiadomo, że kwestie ruchowe ważniejsze niż stricte ...artystyczne ;-)
-
#35
Wojciech Piech
(2024-09-04 19:37:38)
Takie pytanie mam. Kiedy zlikwidowano MD Bytom?
-
#36
Stefan
(2024-10-25 18:52:58)
Jakie połączenia kolejowe odbywały się z dworca w latach 80?
-
#37
(odp. na #36)
Przemek Nowak
(2025-02-06 21:49:33)
Do Tarnowskich Gór, Katowic, Łodzi Fabrycznej, Gdyni, Poznania..... tyle pamiętam
-
#38
R. Kotowski
(2025-09-11 14:25:01)
Koniec komunikacyjnego paraliżu w Zamłyniu. Zakończył się remont wiaduktu kolejowego nad ul. Zabrzańską w Bytomiu. W Bytomiu zakończył się remont wiaduktu kolejowego nad ul. Zabrzańską w Zamłyniu. To dobra wiadomość dla kierowców i użytkowników komunikacji publicznej, ponieważ stała organizacjia ruchu umożliwiająca dojazd od pl. Wolskiego i ul. Jagiellońskiej w stronę Łagiewnik została przywrócona.https://www.bytomski…
-
#39
R. Kotowski
(2025-09-25 18:02:16)
Remont bytomskiego budynku dworca kolejowego? Obiekt ujęto w nowym planie inwestycyjnym PKP. W ramach nowego programu Dworce Przyjazne Pasażerom, Polskie Koleje Państwowe planują inwestycje na 181 dworcach w całej Polsce. Na takiej liście znalazł się także bytomski obiekt, który zasłużonej modernizacji doczeka się po ponad 10 latach. https://www.bytomski…
-
#40
R. Kotowski
(2025-10-07 16:49:21)
„Czarny Pstrąg” przyjedzie do Bytomia. A to z okazji Kongresu Entuzjastów i Przyjaciół Kolei. Tegoroczna odsłona Kongresu Entuzjastów i Przyjaciół Kolei odbędzie się właśnie w Bytomiu. Z tej okazji, na lokalny dworzec, prosto z Krakowa - wjedzie Czarny Pstrąg. A na wycieczkę tym pociągiem specjalnym - może załapać się każdy. Warto jednak być czujnym, bo pula biletów jest oczywiście ograniczona. https://www.bytomski…
-
#41
R. Kotowski
(2025-10-13 12:51:38)
Relacja z wczorajszej wystawy taboru kolejowego w Bytomiu z okazji/towaryszącej V Kongresowi Entuzjastów i Przyjaciół Kolei: Bytom. Lokomotywa "Griffin", "Impuls 2", pojazd dwudrogowy, drezyna, a nawet poczciwy "kibel". Wystawa taboru kolejowego w hali peronowej ZDJĘCIA. https://www.slazag.p…
-
#42
R. Kotowski
(2025-10-15 16:40:26)
RegioJet pojedzie z Pragi do Warszawy przez Bytom, ale czeskie pociągi się tu nie zatrzymają. Prywatny czeski przewoźnik kolejowy RegioJet zamierza uruchomić regularne połączenie Pragi z Warszawą. Docelowo pociągi mają jeździć równie szybko, co polskie Pendolino. Charakterystyczne żółte składy będą przemykać przez Bytom, ale się tu nie zatrzymają.https://www.bytomski…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Bytom