OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Warszawa Służewiec

Ostatnia zmiana: 2023-06-05

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa]

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 807
powiększ
Autor: ace82
data: 2006-10-13;
Warszawa Służewiec. Widok na peron stacji.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 1120
powiększ
Autor: ace82
data: 2006-10-13;
Warszawa Służewiec. Widok na kase biletową.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 1194
powiększ
Autor: ace82
data: 2006-10-13;
Warszawa Służewiec. Peron.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 1674
powiększ
Autor: Paweł Ukole
data: 2007-07-16;
Warszawa Służewiec PKP. Tablica przystanku na peronie.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 935
powiększ
Autor: Bartłomiej Małecki
data: 2008-08;
Warszawa Służewiec; widok w stronę W-wy Okęcie z nowego peronu na stary.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 661
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Północna głowica rozjazdowa stacji Warszawa Okęcie. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 809
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Północna głowica rozjazdowa stacji Warszawa Okęcie. Kozioł oporowy umiejscowiony na zamkniętym nierozebranym torze. Tor nr 1 zamknięty w związku z budową linii do Warszawa Służewiec - Lotnisko Okęcie. Widoczny stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 859
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Północna głowica rozjazdowa stacji Warszawa Okęcie. Kozioł oporowy umiejscowiony na zamkniętym nierozebranym torze. Tor nr 1 zamknięty w związku z budową linii do Warszawa Służewiec - Lotnisko Okęcie. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 997
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca.Stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. W oddali północna głowica rozjazdowa stacji Warszawa Okęcie. Kozioł oporowy umiejscowiony na zamkniętym nierozebranym torze. Tor nr 1 zamknięty w związku z budową linii do Warszawa Służewiec - Lotnisko Okęcie. Po wschodniej stronie (po prawej) było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. Po prawej teren pod drogę szybkiego ruchu.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 631
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Kasa biletowa w pobliżu czynnego peronu bocznego przy torze nr 2. Za nim stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Zdjęcie wykonane pod wiaduktem drogowym w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. W lewo Piaseczno, w prawo Warszawa Rakowiec.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 641
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Piaseczna. Kasa biletowa w pobliżu czynnego peronu bocznego przy torze nr 2. Za nim stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Po wschodniej stronie było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Zdjęcie wykonane pod wiaduktem drogowym w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 525
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Po wschodniej stronie (po prawej) było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2. Zdjęcie wykonane pod wiaduktem drogowym w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 662
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Piaseczna. Po lewej kasa biletowa. Po prawej stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 892
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Piaseczna. Po lewej peron boczny przy torze nr 2. Po prawej stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Po wschodniej stronie (po lewej) było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. Po lewej teren pod drogę szybkiego ruchu.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 606
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Rozkład jazdy ważny od 14-12-2008 do 12-12-2009.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy, tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 877
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Za nim peron boczny przy torze nr 2. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. W prawo Piaseczno, w lewo Warszawa Rakowiec.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, przejścia nad/podziemne, windy
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 570
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Po wschodniej stronie było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Rejon pętli tramwajowej Służewiec. Zdjęcie wykonane pod wiaduktem drogowym w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 784
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Wiata na starym peronie wyspowym przystanku Warszawa Służewiec. W oddali wiadukt drogowy w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 591
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Rakowca. Po lewej stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Po wschodniej stronie (po prawej) było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. W oddali wiadukt drogowy w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 664
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Piaseczna. Po prawej stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Po wschodniej stronie (po lewej) było dużo bocznic, które z małymi wyjątkami zostały rozebrane. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 521
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Stary peron wyspowy przystanku Warszawa Służewiec. Zdjęcie z peronu bocznego przy torze nr 2. W lewo Piaseczno, w prawo Warszawa Rakowiec.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 640
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Piaseczna. Wiata na starym peronie wyspowym przystanku Warszawa Służewiec. Tor nr 1 zamknięty w związku z budową linii Warszawa Służewiec - Lotnisko Okęcie. Widoczny obszar, w którym dwa tory będą wjeżdżać do tunelu w wykopie z murami oporowymi. Zdjęcie z wiaduktu drogowego w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 703
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2009-05-09;
Widok w kierunku Warszawy Służewca. Tor nr 1 zamknięty w związku z budową linii Warszawa Służewiec - Lotnisko Okęcie. Widoczny obszar, w którym dwa tory będą wjeżdżać do tunelu w wykopie z murami oporowymi. Widoczne perony przystanku Warszawa Służewiec. W oddali wiadukt drogowy w ciągu ulic Marynarskiej i Sasanki.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 600
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Głowica rozjazdowa posterunku odgałęźnego Warszawa Służewiec. Widoczny wiadukt w ciągu ulicy Cybernetyki. Widoczne wszystkie cztery semafory wjazdowe posterunku odgałęźnego od strony Piaseczna. W oddali portal tunelu kolejowego. Widok w kierunku Piaseczna. 10,8 km/0,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 511
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Głowica rozjazdowa posterunku odgałęźnego Warszawa Służewiec. Widoczny wiadukt w ciągu ulicy Cybernetyki. Widok w kierunku Piaseczna. 10,8 km/ 0,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 682
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Peron wyspowy. Widoczne wiadukty węzła Marynarska. Widok w kierunku Warszawy Zachodniej. 10,8 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 674
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Peron wyspowy. Głowica rozjazdowa posterunku odgałęźnego Warszawa Służewiec. W oddali wiadukt w ciągu ulicy Cybernetyki. Widok w kierunku Piaseczna. 10,8 km/ 0,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 781
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Głowica rozjazdowa posterunku odgałęźnego Warszawa Służewiec. Widoczny peron wyspowy. Widok w kierunku Warszawy Zachodniej. 10,9 km/ 0,1 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 598
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Głowica rozjazdowa posterunku odgałęźnego Warszawa Służewiec. Widoczny wiadukt w ciągu ulicy Cybernetyki. W oddali portal tunelu kolejowego. W oddali semafory wjazdowe stacji Warszawa Okęcie od strony Warszawy Zachodniej. Widok w kierunku Piaseczna. 10,9 km / 0,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 527
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-06-02;
Widoczne wszystkie cztery semafory wjazdowe posterunku odgałęźnego od strony Piaseczna. W oddali wiadukty węzła Marynarska. Widok w kierunku Warszawy Zachodniej. 11,0 km/ 0,2 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 gregol (2017-10-07 11:07:25)
    W ramach pierwszego etapu modernizacji linii kolejowej nr 8 przebudowano peron, ale pozostał jeden dwukrawędziowy.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Warszawa Służewiec

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...