Ostatnia zmiana: 2025-05-25
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
|
--- wszystkie ---
Wieża wodna
Żuraw wodny
budynki do obsługi taboru
budynki dworcowe
budynki towarzyszące (inne)
dokumenty/bilety/mapy
infrastruktura do obsługi taboru
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
perony/rampy/place/zadaszenia
pomniki/tablice pamiątkowe/makiety itp.
pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
szlak (trasa)/pojedyncze tory
tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
tabor
wieże wodne
wnętrza
bez tagów
Andrzej Klauza
Bolesław Wojtyniak
Bolsław Wojtyniak
irek pindral
Jarosław Kowalski
Maciej Kiciński
Marcin
Michał Gliniecki
Niebieska Kolej
nieznany
Remigiusz Józefowicz
Roger Joanes
Witold Niedzielski
Odsłon (od 12 maja 2014): 1372
: 1
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Andrzej Michalski ; data:
przed 1946 ;
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia, tabor, infrastruktura do obsługi taboru
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1990-06-30 ;
Parowóz Px48-3901 przed budynkiem stacyjnym. Widok w kierunku stacji Łobez Wąsk.
Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
pomiędzy 1990-06-30 a 1995-06-20 ;
Posterunek odstępowy telefoniczny, przystanek osobowy (nieczynny), ładownia Mieszewo - plan schematyczny, stan na dzień 20 czerwca 1995 roku, bilet kartonowy wydany w kasie biletowej stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy na pociąg MS 425 do stacji Stara Dąbrowa w dniu 1 lutym 1995 roku, bilet kartonowy wydany w kasie biletowej stacji Dobra Nowogardzkie w dniu 30 czerwca 1990 roku.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1992-07-13 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek stacyjny, lokomotywa Lxd2-463 w trakcie manewrów stacyjnych. Widok w kierunku stacji Łobez Wąskotorowy.
Tagi: budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1992-07-13 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - drezyna Wmc 310 i Wmc 155 (z tyłu), z lewej strony widoczna rampa ładownicza boczna, za drezynami widoczny garaż dla drezyn. Widok w kierunku stacji Łobez Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1992-07-13 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - magazyn towarowy, z lewej strony widoczne okno pomieszczenia dyżurnego ruchu, znajdującego się w przyległym do magazynu budynku stacyjnym. Widoczna drezyna DM-300. W lewo - kierunek Stargard Szczeciński Wąskotorowy, w prawo - kierunek Łobez Wąskotorowy.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1992-07-13 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - parowóz pomnik Tx7-3502 (Vulcan-Werke Hamburg und Stettin AG, nr fabryczny 3994/1927 r.) - widok w kierunku wyjazdu do stacji Łobez Wąskotorowy.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , pomniki/tablice pamiątkowe/makiety itp.
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1992-07-13 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - Lokomotywownia II klasy KD Dobra Nowogardzie, stoją od lewej: lokomotywa Lxd2-467, wagon spalinowy MBxd2-307, wagon spalinowy MBxd2-309. Widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Roger Joanes
Przesłał:
wasiukibic ; data:
1995-04-02 ;
Widok na czynną jeszcze stację Dobra Nowogardzkie w kierunku Stargardu Szczecińskiego.
Tagi: budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek stacyjny, pociąg MS 422 relacji Dobra Nowogardzkie - Stargard Szczeciński Wąskotorowy, prowadzony lokomotywą Lxd2-468 gotowy do odjazdu. W lewo - kierunek Stargard Szczeciński Wąskotorowy, w prawo - kierunek Łobez Wąskotorowy.
Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Semafor wjazdowy A½ stacji Dobra Nowogardzkie (dla wjazdu z kierunku Stargard Szczeciński Wąskotorowy), pociąg MS 422 relacji Dobra Nowogardzkie - Stargard Szczeciński Wąskotorowy, prowadzony lokomotywą Lxd2-468 opuszcza stację. Widok w kierunku stacji Łobez Wąskotorowy.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek nowej lokomotywowni (schowany wagon spalinowy MBxd2-307) oraz zasiek węglowy. Widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura do obsługi taboru , infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek stacyjny, w lewo kierunek Stargard Szczeciński Wąskotorowy, w prawo - kierunek Łobez Wąskotorowy.
Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Dobra Nowogardzkie - schemat stacji. Stan na dzień 20 czerwca 1995 roku.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - wjazd z kierunku stacji Mieszewo, semafor wjazdowy F½, widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - nieczynna bocznica "GS Dobra", widok w kierunku stacji Mieszewo (Łobez Wąskotorowy) - tor z prawej (poza kadrem).
Tagi: budynki towarzyszące (inne), perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - wjazd z kierunku stacji Mieszewo, na pierwszym planie rozjazd nr 20, widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - na pierwszym planie rozjazd nr 19, od którego odchodzi w lewo tor, prowadzący na trójkąt torowy do obracania parowozów, widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - na pierwszym planie rozjazdy nr 18, nr 17, zabudowania stacyjne, widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - garaż drezyn, magazyn WDT (Toromistrz Kolei Dojazdowych), widok w kierunku stacji Mieszewo (Łobez Wąskotorowy) - tory odchodzące w prawo.
Tagi: budynki do obsługi taboru, budynki towarzyszące (inne)
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek gospodarczy (dawny magazyn towarowy), z lewej budynek Odcinka Drogowego KD Dobra Nowogardzkie (przylegający do budynku gospodarczego), widok w kierunku zachodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - budynek stacyjny, w lewo - kierunek Stargard Szczeciński Wąskotorowy, w prawo - kierunek Mieszewo (Łobez Wąskotorowy).
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - na pierwszym planie rozjazd nr 3, peron, widok w kierunku stacji Mieszewo (Łobez Wąskotorowy).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - lokomotywownia II klasy KD Dobra Nowogardzkie (stary budynek), widok w kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki do obsługi taboru, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), tabor
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - punkt tankowania spalinowych pojazdów trakcyjnych, w lewo - kierunek Mieszewo (Łobez Wąskotorowy), w prawo - kierunek Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Michał Gliniecki
data:
1995-06-20 ;
Stacja Dobra Nowogardzkie - wjazd z kierunku stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy, semafor wjazdowy A½, widok w kierunku stacji Mieszewo (Łobez Wąskotorowy).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Witold Niedzielski
data:
1995-07-29 ;
Px48-3912 z pociągiem do Gryfic czeka na odjazd.
Tagi: budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
powiększ
Autor:
Andrzej Klauza
data:
1999-05-08 ;
MBxd2-302 przed planowym kursem do stacji Stargard Szczeciński Wąskotorowy.
Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Andrzej Klauza
data:
1999-05-08 ;
MBxd2-302 odpoczywa przed halą "nowej" lokomotywowni. Budowa tej hali była jedną z ostatnich dużych inwestycji na sieci Pomorskich Kolei Dojazdowych.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura do obsługi taboru , infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Niebieska Kolej
data:
2000 ;
Baza kolejki wąskotorowej na stacji Dobra Nowogardzkie. Za wagonami widać zarysy starej lokomotywowni. Na pierwszym planie tory prowadziły do Stargardu. Rok 2000.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
#1
karol major
(2022-09-17 17:23:55)
Ktoś wybił okno i jeśli ktoś da radę wskoczyć na 2m, to wejdzie do środka.
Nadawca:
#2
Kamil Wikło
(2023-02-14 19:08:07)
Stacja Zarośnięta gmina nie jest zainteresowana tym, a PKP też nie czekają kiedy budynek dworca się zawali. Niestety, teren jest zaniedbany, gmina ma to gdzieś, a PKP tym bardziej.
Nadawca:
#3
Ewa
(2023-09-25 12:25:20)
By można na nowo odnowić wąskotorowe na tym odcinku, bo dużo osób jeździło i będzie jeździć tym pojazdem, bo to transport tańszy niż bus, a niszczy się tylko wszystko. Zrozumcie to ludzie.
Nadawca:
#4
(odp. na #3 )
irek
(2023-09-25 18:06:51)
A niby kto i po co miałby coś tam przywracać do życia?
Odcinek Łobez-Mieszewo: już w latach 90 XX wieku wyrwano i wywieziono wszystko łącznie z tłuczniem!
Odcinek Mieszewo-Dobra Nowogardzkie: coś tam w krzaczorach się uchowało, jednak w okolicy Karniszyn (były przystanek) już nawet nie ma nic w trawie i krzaczorach?
Odcinek Dobra Nowogardzkie-Stargard: sporo się uchowało, ale i to przypomina dobry ser szwajcarski.
Komu zależy na przywróceniu (w całości- nie realne, w części ale której?)PKP na wąskie tory jest odpory do końca świat i jeden dzień dłużej.
Władze lokalne? Nie mają kasy na takie fanaberia.
Co prawda mieszkańcy tych okolic by chcieli, ale kto się liczy z emerytami (no może przed wyborami).
Nadawca:
#5
Maciej Zdanowski
(2023-11-07 15:33:19)
Nadawca:
#6
(odp. na #5 )
Michał Gliniecki
(2023-11-07 18:11:51)
Film dotyczy lokomotywowni (nowy budynek) Dobra Nowogardzkie.
Nadawca:
#7
subsens
(2023-11-09 02:33:33)
Komentarze #5 i #6 pierwotnie znajdowały się tu: https://www.bazakole… - bez tamtego kontekstu oraz tego wyjaśnienia zawsze nieco niezrozumiałe.
Nadawca:
#8
John64_BFME2&SHoK
(2025-08-06 12:28:10)
Każdą linię da się przywrócić! Trzeba tylko chcieć!
Nadawca:
[Dodaj nowy komentarz ]
Nadawca:
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Dobra Nowogardzkie