OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Wronki

Ostatnia zmiana: 2024-10-06

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja rozszerzona] |
Obraz
fot. nieznany (1908)
Obraz
fot. nieznany (1910 (???))
Obraz
fot. nieznany (1913)
Obraz
fot. nieznany (przed 1914)
Obraz
fot. nieznany (1915)
Obraz
fot. nieznany (1919-08-14)
Obraz
fot. nieznany (1940)
Obraz
fot. Jacek (1940-07-12)
Obraz
fot. nieznany (1944)
Obraz
fot. TM (1983-09-30)
Obraz
fot. Miłosz Telesiński - Zbąszynek (1992-05-22)
Obraz
fot. Miłosz Telesiński - Zbąszynek (1992-05-22)
Obraz
fot. Miłosz Telesiński - Zbąszynek (1992-05-22)
Obraz
fot. Maciej Knychała (1992-10-11 (???))
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (1999-01-30)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (1999-01-30)
Obraz
fot. Stanisław Pikul (2003-03-27)
Obraz
fot. Marek Pawlukowicz (2005)
Obraz
fot. Andrzej Wysocki (2006-10-01)
Obraz
fot. Andrzej Wysocki (2006-10-01)
Obraz
fot. Andrzej Wysocki (2006-10-01)
Obraz
fot. Andrzej Wysocki (2006-10-01)
Obraz
fot. Andrzej Wysocki (2006-10-01)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-07)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 Błażej Kopka (2022-01-25 11:16:22)
    Dodałbym jeszcze w opisie windy i chyba ilość krawędzi peronowych jest niewłaściwa.
  • #4 (odp. na #3) Adolf Nowak de Piaskowski (2022-08-15 13:39:34)
    Od 01.01.2023 KW będą dojeżdżać do Wronek.
    https://koleje-wielk…
  • #5 Błażej Kopka (2022-08-15 17:31:25)
    Dlaczego nie Krzyż? Ciekawe co z PR'ami w tym układzie. Pięciu przewoźników na jednej trasie - no no no - będzie się działo.
  • #6 (odp. na #5) Adolf Nowak de Piaskowski (2022-08-15 20:20:14)
    Dla PR zostaną kursy szczecińskie i poznańskie do Kostrzyna.
    Czyli razem ok. 8 par. Być może do tego uzupełniające, służbowe kursy Poznań - Krzyż dla poprawy dojazdu personelu, który mieszka w Krzyżu i okolicy.
  • #7 Błażej Kopka (2022-08-15 21:55:04)
    Czyli wszystkie kursy realizowane obecnie przez wielkopolski i zachodniopomorski zakład PR do Krzyża zostaną zastąpione przez KW, ale tylko w relacji skróconej do Wronek? To przepraszam - gdzie tu zysk dla mieszkańców? Dla Wronek i Szamotuł w kierunku Poznania nic się zatem nie zmieni, ale już w stronę Krzyża będzie gorzej. Sam Krzyż najwięcej straci. To dosyć ważna stacja przesiadkowa, a de facto będzie miała obcięte połączenia.
  • #8 Błażej Kopka (2023-01-16 18:01:30)
    PKP PLK ogłosiło zapytanie ofertowe w sprawie utworzenia we Wronkach nowego przystanku: Wronki-Zamość. Dlaczego remont linii, który akurat w tym miejscu ciągle trwa od razu tego nie przewidywał?
  • #9 (odp. na #8) wasiukibic (2023-01-16 20:53:32)
    Bo to był obiekt z listy rezerwowej. Mnie ciekawi inna rzecz - dlaczego to jest łączone z PKM, skoro bany będą kończyć bieg na stacji Wronki, a więc przed planowanym przystankiem? I czy osiedle domków jednorodzinnych, nota bene położone na uboczu linii kolejowej, jest w stanie wygenerować stosowne potoki podróżnych? Mi się wydawało, że to dość kompaktowe miasteczko z niewielkimi odległościami wszędzie.
  • #10 Błażej Kopka (2023-01-17 01:30:49)
    Zamość to zawsze był taki osobny organizm miejski - jedyny most drogowy na skraju miejscowości tylko to pogłębia. A w ostatnich latach rozrósł się bardzo.
    Tak czy inaczej nie podobają mi się takie inwestycje, gdzie jest linia ryta do zera, a gdy jest w zasadzie gotowa zaczyna się rycie od nowa. Tak samo było z tunelem w Kiekrzu.
  • #11 Błażej Kopka (2023-02-23 17:13:02)
    I najkorzystniejsza oferta wybrana. Szybko poszło. Wybrano ofertę COLAS RAIL Polska Sp. z o.o. z Gdańska.
  • #12 X. Piast II Chrobry (2024-12-01 15:38:24)
    Wronki 23.11.2024r. Pociąg do huty... ostatnia trasa dla SU45, SM42, SP32 i wagonów piętrowych.
    https://www.youtube.…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Wronki

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...