OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Chocianów

Ostatnia zmiana: 2020-04-24

Wyślij nowe pliki »

| pokaż też kiepskie [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (1904)
Obraz
fot. nieznany (1905)
Obraz
fot. nieznany (przed 1910)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (1994-09-25)
Obraz
fot. Witold Niedzielski (1999-09-02)
Obraz
fot. Tomasz Korycki (2000)
Obraz
fot. Tomasz Korycki (2000)
Obraz
fot. Artur Jackowski (2000-04-01)
Obraz
fot. Artur Jackowski (2000-04-01)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2008-09)
Obraz
fot. Rafał Osiński (2011-08-12)
Obraz
fot. Jerzy Malik (2013-09-18)
Obraz
fot. Arek Jonderko (2014-10-27)
Obraz
fot. Arek Jonderko (2014-10-27)
Obraz
fot. Arek Jonderko (2014-10-27)
Obraz
fot. Arek Jonderko (2014-10-27)
Obraz
fot. Arek Jonderko (2014-10-27)
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2015-06-11)
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2015-06-11)
Obraz
fot. Krzysztof Brankowski (2015-06-11)
Obraz
fot. Tomasz (2016-09-01)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Kamil Grudziński (2019-07-16 00:54:06)
    Podobno marszałek woj. Dolnośląskiego w ramach przejmowania nieczynnych linii kolejowych chce przejąć, wyremontować i odbudować linię z Rokitek do Przemkowa. Źródło: http://24legnica.pl/…
  • #2 (odp. na #1) Marek Potocki (2019-07-16 19:55:02)
    Taaak… Jest taka lista.
    http://www.umwd.doln…
    Obawiam się, że osoba która to tworzyła, nie ma bladego pojęcia o temacie. Kupa z tych linii nie miała racji i została porzucona lub rozebrana jeszcze bytu już za komuny, kiedy to samochód był dobrem luksusowym. Wisienką na torcie jest pozycja 22, która w tym roku obchodziła 87 rocznicę zamknięcia. Dla równowagi nie przewidzieli przejćia linii do Bogatyni, Złotego Stoku, czy wąskotorówki trzebnicko-milickiej (koniecznie na pełnej długości, z wrocławskiego placu Staszica :D)
  • #3 (odp. na #2) wasiukibic (2019-07-19 21:02:26)
    Szeryf, jesteś pewien? Choćby i tu:
    https://www.rynek-ko…
    Złoty Stok miał już dwukrotną szansę reaktywacji - obie spaliły na panewce. Podejrzewam, że ruchy UMWD byłyby odważniejsze, gdyby nie zerwany most na Nysie Kłodzkiej.
    Odcinek Bielawa - Srebrna Góra, który jeszcze niedawno wydawał się pogrzebany na amen, także ma szansę na drugie życie. Wystarczy, że pyknie z odcinkiem do Dzierżoniów - Bielawa, bo nieoficjalnie urzędnicy z Dzierży czy Bielawy wypowiadali się bardzo przychylnie o tej inicjatywie. Dla nich to jest jeszcze szersze otwarcie dla turysty.
    Bogatynia? Przez zawiły układ sieci kolejowej w tej części województwa może być ciężko, poza tym daleko od Wrocławia.
    A wąski tor do Ditroit? Gdyby S5 powstała wcześniej...
  • #4 (odp. na #3) Marek Potocki (2019-07-23 13:30:08)
    Co innego kopalnia kruszyw, a co innego budowa właściwie od zera linii, którymi latem będą jeździć w weekendy turyści.
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2019-07-23 21:49:57)
    Odbudowa odcinka Bielawa Wschodnia - Srebrna Góra czy Ścinawka Średnia - Radków to mniej wymagające zadanie niż odbudowa Świdnica Kraszowice - Jedlina Zdrój. W Radkowie na dodatek mamy duży kamieniołom i zakład przetwórczy piaskowca. Mądrze zorganizowane wahadełko Radków - Słupiec ze skomunikowaniami w ŚŚ w kierunku Kłodzka czy Waldka ma szansę powodzenia. Dzwoni mi w bani także rozmowa z kimś z dzierżoniowskiej władzy, że oni odbudowę odcinka Dzierżoniów - Bielawa traktują jako początek rewitalizacji kolei w okolicy, z możliwością odbudowy torów do Pieszyc (obok strefy), Srebrnej Góry czy bezpośredniego połączenia do Wrocławia przez Niemczę. W dzisiejszej dobie ludzie (wyborcy) obserwują internety i nikt nie będzie obojętnie patrzył na sukces Lubina czy Trzebnicy.
  • #6 (odp. na #5) Marek Potocki (2019-07-24 06:26:47)
    Radków to jeszcze jak cię mogę, ale odcinek przez góry, to obawiam się jest mrzonka.
    Generalnie fajnie jest posłuchać takich deklaracji, ale kłopot zaczyna się, gdy trzeba przejść od słów do czynów i wyłożyć konkretne pieniądze. Wtedy dobrze widać, że gadać to można do woli za darmo.
  • #7 Kamil Mirynowski (2019-08-15 14:09:57)
    Chocianowska Fabryka Urządzeń Mechanicznych "CHOFUM" miała jeszcze swoją bocznicę.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Chocianów

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...