OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Długopole-Zdrój

Ostatnia zmiana: 2024-08-18

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (1900)
Obraz
fot. nieznany (1905)
Obraz
fot. nieznany (1906)
Obraz
fot. nieznany (1910)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. nieznany (przed 1920)
Obraz
fot. nieznany (przed 1935)
Obraz
fot. Wojtek Michalski (pomiędzy 2000 a 2004)
Obraz
fot. Festung Breslau (pomiędzy 2002-03 a 2002-06)
Obraz
fot. Przemek Cieslik (pomiędzy 2006-10 a 2007-03)
Obraz
fot. Tomasz Nowak (2006-12)
Obraz
fot. Tomasz Nowak (2006-12)
Obraz
fot. Mateusz Didyk (2007-04-01)
Obraz
fot. Mateusz Didyk (2007-04-01)
Obraz
fot. Tomasz Nowak (2009-10-12)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2011)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2011)
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2011)
Obraz
fot. Tomasz Nowak (2011-06)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Bartosz Sarbiński (2011-06-25)
Obraz
fot. Paweł Niedomagała (2015-08-02)
Obraz
fot. zenobek (2015-08-23)
Obraz
fot. zenobek (2015-08-23)
Obraz
fot. zenobek (2015-08-23)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 greg_tr12@interia.pl (2018-09-06 22:00:58)
    Dzień dobry! Na zdjęciu nr 6 wyraźnie widać zamknięty semafor, a więc semafor był i Długopole było co najmniej posterunkiem odstępowym. Tutaj http://szlakiibezdro… widać stojący na wyładowni wagon w trakcie załadunku lub rozładunku. Tak więc Długopole prawdopodobnie miało co najmniej dwa semafory dla jazdy w obu kierunkach i dla ochrony zwrotnicy prowadzącej na wyładownię.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Długopole-Zdrój

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...