Ostatnia zmiana: 2022-11-18
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
budowy/remonty/rozbiórki
budynki towarzyszące (inne)
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
perony/rampy/place/zadaszenia
pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
szlak (trasa)/pojedyncze tory
bez tagów
Damian Stupień
Dawid Maciejewski
Michal__TG
wasiukibic
powiększ
Autor:
Damian Stupień
data:
2019-03-14 ;
Ul. Kolonia Zygmunt - ulica graniczna między dzielnicą Bytom Łagiewniki a Świętochłowicami.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Damian Stupień
data:
2019-03-14 ;
Ul.Fabryczna. Widok na tor wyciągowy kończący się kozłem. Kiedyś był to tor w kierunku hołd na Chropaczowie.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Damian Stupień
data:
2019-03-14 ;
Ul.Fabryczna. Widok na tor wyciągowy kończący się kozłem. Kiedyś był to tor w kierunku hołd na Chropaczowie.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Damian Stupień
data:
2019-03-14 ;
Ul. Kolonia Zygmunt - brama wjazdowa na teren Arcelor Mittal (od 2000r). Swego czasu między ulicą a fotografującym przechodziła równolegle do ulicy linia.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-02-22 ;
Rzut oka przez bramę wjazdową przy ul. Kolonia Zygmunt na układ torowy wewnątrz firmy ArcelorMittal. Widok w kierunku północnym (koniec torów).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-02-22 ;
Nowozbudowany tor, który umożliwia bezpośredni wjazd do hali AcelorMittala od strony Rudy Chebzie. Na pierwszym planie starotorze po linii do Szybu Jerzy (w lewo), dalej ul. Kolonia Zygmunt. Widok w kierunku północnym.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-02-22 ;
W przeciągu kilku miesięcy dobudowano za widocznym na pierwszym planie torem jeszcze jeden, który umożliwia bezpośredni wjazd do hali AcelorMittala od strony stacji Ruda Chebzie (w prawo). Widok w kierunku wschodnim. Niegdyś wzdłuż widocznej tu ul. Kolonia Zygmunt biegł tor z Szybu Jerzy (podsadzkowego). Porównanie do: https://www.bazakolejowa.pl/foto/1047/1552596816c466cd7542655dc0c9fe975e5f329ce7-1474.jpg?v=1552596817.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-02-29 ;
Przejazdy koleje przez ul. Ostatnią (na pierwszym planie) i Kolonia Zygmunt (w tle), niosące tory z Rudy Chebzie (w lewo) z ex. Hutą Zygmunt, obecnie Accelor. Tory łączą się kilkaset metrów w lewo za krzyżem, na wysokości hali Ekoinstalu. Między jezdnią a krzyżem biegł tor łączący Martę (za plecami) z Szybem Jerzy (na wprost). Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Pozostałości rampy przeładunkowej od strony Kolonii Zygmunt (familok w tle). Widok kierunku północno-wschodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Pozostałości rampy przeładunkowej od strony Kolonii Zygmunt. W tle z lewej wieża ciśnień: https://fotopolska.eu/Bytom/b96842,Wieza_cisnien.html Z prawej czynne hale fabryczne. Widok w kierunku południowym.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Rozebrany tor, który łączył posterunek Łagiewniki (na wprost) z Hutą Zygmunt (za plecami). Widok w kierunku wschodnim; z lewej strony (poza kadrem) biegnie ul. Szyby Rycerskie, w przebiegu W-E.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Rozebrany tor, który łączył posterunek Łagiewniki (za plecami) z Hutą Zygmunt (na wprost). Widok w kierunku południowo-zachodnim; z prawej strony (poza kadrem) biegnie ul. Szyby Rycerskie, w przebiegu W-E.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Pozostałości torowiska przy magazynie na zachód od ul. Szyby Rycerskie (w przebiegu N-S), na północ od Kolonii Zygmunt. Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Zachodni przejazd kolejowy przez ul. Fabryczną (a konkretnie dawnej drogi wewnątrzzakładowej, na zachodnim przedłużeniu wymienionej ulicy). Po wybudowaniu bezpośredniego połączenia toru z Chebzie z halą Accelora widoczny tu tor wyciągowy stracił rację bytu i został odcięty od sieci. Widok w kierunku wschodnim; w lewo kozioł oporowy, w prawo hala. Za jakieś 100 m stąd jest kolejny przejazd.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Po wybudowaniu bezpośredniego połączenia toru z Chebzie z halą Accelora widoczny tu tor wyciągowy, w północnej części zakładu, stracił rację bytu i został odcięty od sieci. Widok w kierunku południowym; w tle hala.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Wschodni przejazd kolejowy przez ul. Fabryczną (a konkretnie dawnej drogi wewnątrzzakładowej, na zachodnim przedłużeniu wymienionej ulicy), tor z czasów, gdy Huta Zygmunt była dużym, jednolitym zakładem, z rozbudowaną siecią bocznic. Widok w kierunku północnym.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Wschodni przejazd kolejowy przez ul. Fabryczną (a konkretnie dawnej drogi wewnątrzzakładowej, na zachodnim przedłużeniu wymienionej ulicy), tor z czasów, gdy Huta Zygmunt była dużym, jednolitym zakładem, z rozbudowaną siecią bocznic. Widok w kierunku południowym.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Wschodni przejazd kolejowy przez ul. Fabryczną (a konkretnie dawnej drogi wewnątrzzakładowej, na zachodnim przedłużeniu wymienionej ulicy), tor z czasów, gdy Huta Zygmunt była dużym, jednolitym zakładem, z rozbudowaną siecią bocznic. Widok w kierunku wschodnim; w tle portiernia na dawnym wjeździe do huty.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Zlikwidowany wielotorowy przejazd kolejowy przez ul. Szyby Rycerskie (w przebiegu N-S); w tle familoki o numerach 40-43, za którymi stoi zdewastowana wieża wodna, a po prawej stronie drogi - rampa. W tle pozostałości Huty Zygmunt. Widok w kierunku południowym; w lewo połączenie z siecią kolejową, w prawo północny wjazd do zakładu.
W ogóle to mieszkańcom familoków władze miasta zrobiły niezły wic - zamiast pociągnąć asfalt te 100 m dalej, żeby można było dojechać do dom po równym zolu, auta kolebią się na takiej patatajni...
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Zlikwidowany wielotorowy przejazd kolejowy przez ul. Szyby Rycerskie (w przebiegu N-S); widok w kierunku wschodnim (połączenie z siecią kolejową). Za plecami był północny wjazd na teren Huty Zygmunt.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
wasiukibic
data:
2020-12-05 ;
Zlikwidowany wielotorowy przejazd kolejowy przez ul. Szyby Rycerskie (w przebiegu N-S); widok w kierunku zachodnim (dawny wjazd do Huty Zygmunt).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Michal__TG
data:
2021-01-07 ;
Bytom, druga bocznica do Huty Zygmunt obok ul. Fabrycznej. Widok od północnej strony.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Michal__TG
data:
2021-01-07 ;
Bytom, druga bocznica do Huty Zygmunt przy ul. Fabrycznej. Widok w stronę huty.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Widok na bocznicę dawnej Huty Zygmunt od strony przejazdu kolejowego przy ul. Kolonia Zygmunt, a dokładniej rzecz biorąc, to co po niej zostało, jeszcze w styczniu znajdowały się na niej wszystkie tory.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Widok od strony bramy wjazdowej na bocznicę w kierunku Chropaczowa.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Widok na bramę wjazdowę na bocznicę od strony Chropaczowa. W miejscu gdzie stałem wykonując zdjęcie, dawniej znajdował się również drugi tor prowadzący na bocznicę. Oba tory przecinał lata temu tor PMPPW prowadzący ze stacji kolei piaskowej Marta do szybu Jerzy na Lipinach i KWK Śląsk. Skrzyżowanie było obsługiwane przez posterunek osłonny Śląsk.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Widok na tarczę zaporową i kozioł oporowy, kawałek przed bramą wjazdową na bocznicę.
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Obrót o 180 stopni (za plecami uporek i brama wjazdowa) i mamy widok na coraz bardziej zarastający tor.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Tuż za zaroślami znajduje się rozjazd, od którego odbija tor prowadzący bezpośrednio do hali magazynowej.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Dawid Maciejewski
data:
2021-06-08 ;
Widok na rozjazd, na prawo odbicie do hali magazynowej. Rozjazd oddany do użytku w listopadzie 2019r. Od tamtej pory składy są spychane bezpośrednio z Chebzia do hali.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
Stacja kolejowa Acelor Stal Serwis