OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Przemyśl Pikulice

Ostatnia zmiana: 2024-05-24

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa]

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 887
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Semafor wjazdowy stacji Przemyśl Pikulice od strony Jarosławia. Po prawej tor szlakowy, po lewej tor manewrowy. Widok w kierunku Chyrowa. 3,4 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 722
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tor szlakowy, po prawej tor manewrowy. Widok w kierunku Jarosławia. 3,6 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 521
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Po lewej tor szlakowy, po prawej tor manewrowy. Po lewej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Przemyśl Bakończyce. Widok w kierunku Jarosławia. 3,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 571
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Po prawej tor szlakowy, po lewej tor manewrowy. Widok w kierunku Chyrowa. 3,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 544
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 490
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 3,8 km.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 486
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. Po lewej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Przemyśl Bakończyce. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 557
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. Bocznica do cementowni i zakładu produkcji prefabrykatów budowlanych. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 565
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 3,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 501
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Widoczne wszystkie cztery semafory wyjazdowe. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 4,0 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 506
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tor główny szlakowy. Sygnały powtarzające. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,1 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 443
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Sygnały powtarzające. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 4,3 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 487
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Sygnał powtarzający. Widok w kierunku Chyrowa. 4,3 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 395
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 4,4 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 551
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,4 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 443
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 437
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Miejsce po budynku dworcowym. Po prawej droga dojazdowa. Na wprost nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia, pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 403
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Jarosławia. 4,5 km.Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Jarosławia. 4,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 596
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. Po prawej nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 463
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 402
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 454
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po prawej bocznica do zakładów automatyki. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. W oddali po prawej nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 420
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Widoczne trzy z czterech semaforów wyjazdowych. Po prawej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 403
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Wejście na peron. Po lewej peron wyspowy. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej poza kadrem miejsce po budynku dworcowym. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 4,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 415
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Droga dojazdowa. Nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 766
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej bocznica do zakładów automatyki. Po lewej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 843
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej bocznica do zakładów automatyki. Widoczne trzy z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 459
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po prawej nastawnia. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. W oddali przejazd drogowy w ciągu ulicy Obozowej. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 445
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po prawej bocznica do zakładów automatyki. W oddali przejazd drogowy w ciągu ulicy Obozowej. Po prawej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 627
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Komentujący (2020-11-05 21:45:54)
    Budynek nastawniczego nadal jest, peron jest dwukrawędziowy z zadaszeniami.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Przemyśl Pikulice

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...