OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Przemyśl Pikulice

Ostatnia zmiana: 2024-05-24

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa]

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 900
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Semafor wjazdowy stacji Przemyśl Pikulice od strony Jarosławia. Po prawej tor szlakowy, po lewej tor manewrowy. Widok w kierunku Chyrowa. 3,4 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 728
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tor szlakowy, po prawej tor manewrowy. Widok w kierunku Jarosławia. 3,6 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 529
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Po lewej tor szlakowy, po prawej tor manewrowy. Po lewej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Przemyśl Bakończyce. Widok w kierunku Jarosławia. 3,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 578
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Po prawej tor szlakowy, po lewej tor manewrowy. Widok w kierunku Chyrowa. 3,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 554
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 497
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 3,8 km.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 495
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. Po lewej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Przemyśl Bakończyce. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 561
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Przejazd drogowy w ciągu ulicy Ułańskiej. Bocznica do cementowni i zakładu produkcji prefabrykatów budowlanych. Widok w kierunku Jarosławia. 3,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 572
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 3,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 508
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Północno-zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Jarosław. Widoczne wszystkie cztery semafory wyjazdowe. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 4,0 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 514
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tor główny szlakowy. Sygnały powtarzające. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,1 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 453
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Sygnały powtarzające. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 4,3 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 494
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Sygnał powtarzający. Widok w kierunku Chyrowa. 4,3 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 400
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Jarosławia. 4,4 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 559
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,4 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 448
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 444
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Miejsce po budynku dworcowym. Po prawej droga dojazdowa. Na wprost nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia, pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 411
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Jarosławia. 4,5 km.Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Jarosławia. 4,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 604
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Zelektryfikowany jest tylko to główny dodatkowy nr 2. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. Po prawej nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 468
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widoczne dwa z czterech semaforów wyjazdowych. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 407
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 462
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Peron wyspowy. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po prawej bocznica do zakładów automatyki. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. W oddali po prawej nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 426
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Widoczne trzy z czterech semaforów wyjazdowych. Po prawej peron wyspowy. Na peronie są trzy wiaty. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Widok w kierunku Chyrowa. 4,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 409
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Wejście na peron. Po lewej peron wyspowy. Widoczny jeden z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej poza kadrem miejsce po budynku dworcowym. W lewo Jarosław, w prawo Chyrów. 4,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 423
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Droga dojazdowa. Nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 789
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej bocznica do zakładów automatyki. Po lewej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 862
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po lewej bocznica do zakładów automatyki. Widoczne trzy z czterech semaforów wyjazdowych. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. Po lewej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Jarosławia. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 465
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po prawej nastawnia. Zelektryfikowany jest tylko tor główny dodatkowy nr 2. W oddali przejazd drogowy w ciągu ulicy Obozowej. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 450
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Po prawej bocznica do zakładów automatyki. W oddali przejazd drogowy w ciągu ulicy Obozowej. Po prawej poza kadrem nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 636
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Południowa głowica rozjazdowa; wyjazd na Chyrów. Nastawnia. Widok w kierunku Chyrowa. 4,6 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Komentujący (2020-11-05 21:45:54)
    Budynek nastawniczego nadal jest, peron jest dwukrawędziowy z zadaszeniami.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Przemyśl Pikulice

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...