Ostatnia zmiana: 2022-08-06
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
budynki dworcowe
budynki towarzyszące (inne)
budynki związane z prowadzeniem ruchu
dokumenty/bilety/mapy
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
mosty/wiadukty/estakady/przepusty
perony/rampy/place/zadaszenia
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
tabor
bez tagów
Arkadiusz Karbowniczek
Przemysław Król
Przemysław Więcek
Robert Jan Nuno
Tomasz
Odsłon (od 12 maja 2014): 633
powiększ
Autor:
Arkadiusz Karbowniczek
data:
2007-09-29 ;
Zamknięta nastawnia wykonawcza Sw1.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 630
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Semafory wjazdowe stacji Stawy od strony Łukowa. W oddali nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Po lewej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Dęblina. 54,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 545
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Semafory wjazdowe stacji Stawy od strony Łukowa. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 349
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widok w kierunku Dęblina. 54,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 579
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Na wprost bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 613
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Na wprost bocznica do Składnicy Amunicji. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 747
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widok w kierunku Dęblina. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 520
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. W prawo Łuków, w lewo Dęblin. 54,8 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 583
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 54,8 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 532
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Widoczna nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widoczne wszystkie dwa semafory wyjazdowe. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 55,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 510
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Widoczna nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widoczne wszystkie dwa semafory wyjazdowe. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 55,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 461
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Dęblina. 54,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 532
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Przepust. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,0 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Odsłon (od 12 maja 2014): 490
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 500
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Dęblina. 55,2 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 416
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 392
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Dęblina. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 381
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,2 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 423
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 353
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Peron drugi. Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 377
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Peron pierwszy i drugi (bliżej). Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W oddali nastawnia dysponująca Sw. Widok w kierunku Dęblina. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 359
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Peron drugi. Widoczne wszystkie trzy semafory wyjazdowe. Widok w kierunku Dęblina. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 322
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 343
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Magazyn. Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,6 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Odsłon (od 12 maja 2014): 320
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Magazyn. Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,7 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Odsłon (od 12 maja 2014): 348
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Magazyny. Widoczny budynek dworcowy. Widok w kierunku Dęblina. 55,6 km.
Tagi: budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne)
Odsłon (od 12 maja 2014): 416
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Peron pierwszy i drugi (po lewej). Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,6 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 353
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Peron pierwszy (po lewej) i drugi. Widoczne wszystkie trzy semafory wyjazdowe. W oddali nastawnia dysponująca Sw. Widok w kierunku Dęblina. 55,6 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 366
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Toaleta. Widok w kierunku Łukowa. 55,7 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Odsłon (od 12 maja 2014): 439
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2012-04-01 ;
Budynek dworcowy od strony ulicy. W prawo Łuków, w lewo Dęblin. 55,7 km.
Tagi: budynki dworcowe
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
Stacja kolejowa Stawy