OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Stawy

Ostatnia zmiana: 2022-08-06

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa]

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 633
powiększ
Autor: Arkadiusz Karbowniczek
data: 2007-09-29;
Zamknięta nastawnia wykonawcza Sw1.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 630
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Semafory wjazdowe stacji Stawy od strony Łukowa. W oddali nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Po lewej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Dęblina. 54,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 545
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Semafory wjazdowe stacji Stawy od strony Łukowa. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 349
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widok w kierunku Dęblina. 54,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 579
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Na wprost bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 613
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Na wprost bocznica do Składnicy Amunicji. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 747
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widok w kierunku Dęblina. 54,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 520
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. W prawo Łuków, w lewo Dęblin. 54,8 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 583
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 54,8 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 532
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Widoczna nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widoczne wszystkie dwa semafory wyjazdowe. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 55,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 510
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Widoczna nieczynna nastawnia wykonawcza Sw1. Widoczne wszystkie dwa semafory wyjazdowe. Po prawej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Łukowa. 55,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 461
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej bocznica do Składnicy Amunicji. Widok w kierunku Dęblina. 54,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 532
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Zachodnia głowica rozjazdowa; wyjazd na Łuków. Przepust. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,0 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 490
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 500
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Dęblina. 55,2 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 416
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 392
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Dęblina. 55,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 381
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,2 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 423
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 353
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Peron drugi. Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 377
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Peron pierwszy i drugi (bliżej). Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po lewej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W oddali nastawnia dysponująca Sw. Widok w kierunku Dęblina. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 359
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Peron drugi. Widoczne wszystkie trzy semafory wyjazdowe. Widok w kierunku Dęblina. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 322
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 343
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Magazyn. Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,6 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 320
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Magazyn. Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. W lewo Łuków, w prawo Dęblin. 55,7 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 348
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Magazyny. Widoczny budynek dworcowy. Widok w kierunku Dęblina. 55,6 km.
Tagi: budynki dworcowe, budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 416
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Peron pierwszy i drugi (po lewej). Dwa tory główne szlakowe, dwa tory główne dodatkowe, tor ładunkowy (zelektryfikowany), dwie bocznice. Po prawej plac ładunkowy o długości ok. 580 m. Widok w kierunku Łukowa. 55,6 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 353
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Peron pierwszy (po lewej) i drugi. Widoczne wszystkie trzy semafory wyjazdowe. W oddali nastawnia dysponująca Sw. Widok w kierunku Dęblina. 55,6 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 366
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Toaleta. Widok w kierunku Łukowa. 55,7 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 439
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2012-04-01;
Budynek dworcowy od strony ulicy. W prawo Łuków, w lewo Dęblin. 55,7 km.
Tagi: budynki dworcowe

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Daniel (2018-02-02 12:07:44)
    W grudniu 2017 roku stacja została zlikwidowana w związku z nową lokalizacją stacji Ryki.
  • #2 (odp. na #1) Marek Potocki (2018-02-02 12:19:45)
    Z dokumentów PLK wynika, że ni tyle zlikwidowana co przekształcona w stację techniczną.
  • #3 polo (2019-07-10 14:06:32)
    Według danych atlaskolejowy.pl, stacja Stawy posiada status stacji towarowej i jako taką ją wprowadziłem. Ale zawsze mogę poprawić :)

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Stawy

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...