OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Kołobrzeg

Ostatnia zmiana: 2024-10-23

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja rozszerzona] |
Obraz
fot. nieznany (przed 1902)
Obraz
fot. nieznany (przed 1902)
Obraz
fot. nieznany (przed 1908)
Obraz
fot. nieznany (1909)
Obraz
fot. nieznany (1914)
Obraz
fot. nieznany (1916)
Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1918 a 1945)
Obraz
fot. Miłosz Telesiński - Zbąszynek (1987-06-20)
Obraz
fot. U. Twardowski (1993)
Obraz
fot. Krzysztof Zając (1997-07)
Obraz
fot. Krzysztof Zając (1997-07)
Obraz
fot. Krzysztof Zając (1997-07)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2001-07-18)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2001-07-18)
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2001-07-18)
Obraz
fot. Mariusz Drużkowski (2003-05-26)
Obraz
fot. Mariusz Drużkowski (2004-05-06)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-08)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-08)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-08)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-08)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-08)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski (2004-10-09)
Obraz
fot. Jarosław Krasuski ()

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #6 X. Piast II Chrobry (2024-03-21 16:14:41)
    Najdłuższy pociąg pasażerski w Polsce: IC Parsęta Kołobrzeg - Łódź Fabryczna 16 wagonów.
    https://www.youtube.…
  • #7 X. Piast II Chrobry (2024-04-21 15:21:10)
    EP05-23 pod latarnią morską.
    https://www.youtube.…
  • #8 ROPA Poznań (2024-04-21 21:32:47)
    Pamiętam, jak pociąg Pirat ciągniony przez "Piękną Helenę" z okazji Dnia Dziecka też wjechał pod latarnie morską. To był wyczyn. Bez żadnego popychania przez spalinową lokomotywę.
  • #9 Błażej Kopka (2024-04-22 10:43:45)
    A co to niby za wyczyn? Skoro jazda kilka km po bocznicy do portu była wyczynem, to jakim cudem ta lokomotywa w ogóle z tym składem dotarła do Kołobrzegu?
  • #10 ROPA Poznań (2024-04-22 23:05:40)
    Tak zorganizowano przejazd. Trzeba było tam być, a nie kwestionować takiego kursu.
  • #11 Błażej Kopka (2024-04-23 17:29:51)
    Ja ciągle nie bardzo rozumiem wypowiedź Kolegi. Ja kwestionuję taki kurs? Gdzie? Ja pytam dlaczego Kolega nazywa to "wyczynem"? Przecież do portu w Kołobrzegu od lat przyjeżdżają przeróżne pociągi turystyczne i okazjonalne, różnych przewoźników w przeróżnej konfiguracji, z różnym rodzajem trakcji. Na pewno "peema" nie jest jedynym parowozem, który tam gościł. To można powiedzieć taki stały punkt już od wielu lat na turystyczno-kolejowej mapie kraju, a ostatnio nawet czynna bocznica portowa. I niby dlaczego inny pojazd trakcyjny miałby wspomagać sprawny parowóz na tej bocznicy? Po co? Parowóz prowadzi skład przez pół Polski samodzielnie, a wjazd na bocznicę to wyczyn? O to chodzi?
  • #12 Michał Kłosowski (2024-04-23 17:48:41)
    ROPIE chodzi zapewne o to, że w owym czasie bocznica nie była użytkowana (port "ruszył" kolejowo na nowo względnie niedawno), natomiast sam przejazd przez uliczki wiodące do tego miejsca mogło być spektakularne przed remontem, jak i sama wyjątkowość Pm36 na takim kursie. To były fajne czasy, jakieś lata 2006-2008.
  • #13 Błażej Kopka (2024-04-23 18:23:23)
    Peema jeździła do Kołobrzeskiego portu już dwadzieścia kilka lat temu na pewno (2002?). O jaki rok chodziło Koledze nie wiem, bo nie napisał. Może faktycznie o ten pierwszy przejazd i o to chodziło w tym wyczynie? Ale to można było jaśniej napisać chyba :)
  • #14 X. Piast II Chrobry (2024-06-07 17:57:22)
    Teraz Kołobrzeg będzie miał 3 przystanki i stację razem 4..
    "Od 9 czerwca mieszkańcy Kołobrzegu i Szczecinka zyskają lepszy dostęp do kolei. W ramach Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025, wybudowaliśmy nowe przystanki: Kołobrzeg Amfiteatr, Kołobrzeg Ogrody oraz Szczecinek Bugno.
    Dwa nowe przystanki w Kołobrzegu zostały zlokalizowane w pobliżu przejazdu kolejowo-drogowego. Przystanek Kołobrzeg Amfiteatr (linia kolejowa 402 Koszalin – Goleniów) powstał przy ulicy Fredry/4. Dywizji Wojska Polskiego. Przystanek Kołobrzeg Ogrody (linia kolejowa 404 Szczecinek – Kołobrzeg) znajduje się przy ulicy Koszalińskiej."
    https://www.plk-sa.p…
  • #15 X. Piast II Chrobry (2024-06-07 19:48:50)
    Szczegółówy wykaz zmian w kursowaniu pociągów Polregio, z podziałem na województwa.
    https://www.plk-sa.p…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Kołobrzeg

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...