OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Myślice – Szlachta (218/238) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-03 (historia)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
opis ⇵
Obraz
fot. Bartosz Kędziora (2006)
opis ⇵
Obraz
fot. Andrzej Michalski (2007-08-05)
opis ⇵
Obraz
fot. Michal__TG (2010-06-16)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz Bobkowski (2011-08-07)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz (2015-06-08)
opis ⇵
Obraz
fot. Łukasz Włoch (2018-01-16)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 mikol7474@wp.pl (2021-06-02 14:13:44)
    https://youtu.be/i2m…
    Pierwsza część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów.
    https://www.youtube.…
    Druga część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów.
  • #2 Z Leszczyn (2021-07-20 09:36:31)
    Czy do Nowego Dworu Kwidzyńskiego coś jeszcze jeździ?
  • #3 wasiukibic (2022-08-17 17:34:59)
    Tak przeglądają sobie zdjęcia Dawida Jastrzębskiego z dawnych stacyjek na odcinku Kwidzyn - Prabuty; jakieś obiektywne przeszkody, aby uruchomić ruch pasażerski na odcinku Kwidzyn - Prabuty? Linia użytkowana w ruchu towarowym, przejezdna, łączy 40 tysięczne miasto z magistralą kolejową, raptem 20 kilometrów. Jakiś czas temu nawet puszczano tamtędy objazdy pociągów IC. Zbyt mały, spodziewany ruch pasażerski? Piskaczkowy autobus propagandowy z I sekretarzem na pokładzie tam nie dotarł i biedaki nie mają wiedzy? A może mają, ale czekają na kolejny program (...)PLUS, aby przerobić kilkanaście miliardów złotych na remont 20 km toru i trzech peronów? Serio pytam...
  • #4 Błażej Kopka (2022-08-17 19:33:40)
    Ale przecież Kwidzyn ma kolejowe połączenie ze światem.
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2022-08-17 22:51:08)
    Przez Malbork, niemal dwa razy dłużej niż przez Prabuty. W dodatku chcąc jechać do Warszawy, czy na Mazury - mocno naokoło.
  • #6 Błażej Kopka (2022-08-17 23:06:24)
    Dlaczego dwa razy dłużej? Skąd dokąd liczysz? Mają połączenie na północ, będą mieli połączenie na południe - i to nie tylko ruch regionalny, bo zdaje się "Flisak" docelowo ma być tam przetrasowany. Wykluczeni komunikacyjnie więc nie są - dlatego raczej z programów typu "Kolej+" nie mogli skorzystać.
  • #7 (odp. na #4) Qbs (2023-08-18 12:26:27)
    „Mieć połączenie ze światem” to jakiś argument?
    Bielsko-Biała i Cieszyn „mają połączenia kolejowe”? Mają. Teoretycznie. Czy to argument przeciwko rozwojowi kolei i remontowi bielskiego odcinka LK190?
    Byle-co, byleby było?

    Nie jestem specjalistą transportowym, ale patrząc geograficznie - na Pomorzu brakuje równoleżnikowych, „poziomych” linii kolejowych.

    Moim zdaniem powinny zostać odbudowane trasy Kwidzyn-Skórcz-Starogard oraz Kościerzyna-Pszczółki/Starogard, które są przykładami powyższego i zapewniałyby komunikację z całym krajem, ale też dojazdy regionalne i subregionalne do miast (patologia „obwodnicy Trojmiasta” z korkami wyraźnie pokazuje problem). Podobnie Pruszcz Gdański-Glincz i Kartuzy-Lębork.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Myślice – Szlachta (218/238)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...