Linia Myślice – Szlachta (218/238) (galeria)
Ostatnia zmiana: 2025-08-03 (historia)
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
mikol7474@wp.pl
(2021-06-02 14:13:44)
https://youtu.be/i2m…
Pierwsza część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów.
https://www.youtube.…
Druga część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów. -
#2
Z Leszczyn
(2021-07-20 09:36:31)
Czy do Nowego Dworu Kwidzyńskiego coś jeszcze jeździ?
-
#3
wasiukibic
(2022-08-17 17:34:59)
Tak przeglądają sobie zdjęcia Dawida Jastrzębskiego z dawnych stacyjek na odcinku Kwidzyn - Prabuty; jakieś obiektywne przeszkody, aby uruchomić ruch pasażerski na odcinku Kwidzyn - Prabuty? Linia użytkowana w ruchu towarowym, przejezdna, łączy 40 tysięczne miasto z magistralą kolejową, raptem 20 kilometrów. Jakiś czas temu nawet puszczano tamtędy objazdy pociągów IC. Zbyt mały, spodziewany ruch pasażerski? Piskaczkowy autobus propagandowy z I sekretarzem na pokładzie tam nie dotarł i biedaki nie mają wiedzy? A może mają, ale czekają na kolejny program (...)PLUS, aby przerobić kilkanaście miliardów złotych na remont 20 km toru i trzech peronów? Serio pytam...
-
#4
Błażej Kopka
(2022-08-17 19:33:40)
Ale przecież Kwidzyn ma kolejowe połączenie ze światem.
-
#5
(odp. na #4)
wasiukibic
(2022-08-17 22:51:08)
Przez Malbork, niemal dwa razy dłużej niż przez Prabuty. W dodatku chcąc jechać do Warszawy, czy na Mazury - mocno naokoło.
-
#6
Błażej Kopka
(2022-08-17 23:06:24)
Dlaczego dwa razy dłużej? Skąd dokąd liczysz? Mają połączenie na północ, będą mieli połączenie na południe - i to nie tylko ruch regionalny, bo zdaje się "Flisak" docelowo ma być tam przetrasowany. Wykluczeni komunikacyjnie więc nie są - dlatego raczej z programów typu "Kolej+" nie mogli skorzystać.
-
#7
(odp. na #4)
Qbs
(2023-08-18 12:26:27)
„Mieć połączenie ze światem” to jakiś argument?
Bielsko-Biała i Cieszyn „mają połączenia kolejowe”? Mają. Teoretycznie. Czy to argument przeciwko rozwojowi kolei i remontowi bielskiego odcinka LK190?
Byle-co, byleby było?
Nie jestem specjalistą transportowym, ale patrząc geograficznie - na Pomorzu brakuje równoleżnikowych, „poziomych” linii kolejowych.
Moim zdaniem powinny zostać odbudowane trasy Kwidzyn-Skórcz-Starogard oraz Kościerzyna-Pszczółki/Starogard, które są przykładami powyższego i zapewniałyby komunikację z całym krajem, ale też dojazdy regionalne i subregionalne do miast (patologia „obwodnicy Trojmiasta” z korkami wyraźnie pokazuje problem). Podobnie Pruszcz Gdański-Glincz i Kartuzy-Lębork.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Myślice – Szlachta (218/238)