OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Myślice – Szlachta (218/238)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-03 (historia)

Wyślij nowe pliki »

| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] [Wersja rozszerzona]
Obraz
fot. nieznany (1909)
Obraz
fot. nieznany (1916)
Obraz
fot. nieznany (przed 1918)
Obraz
fot. nieznany (1930)
Obraz
fot. Michał Gliniecki (1992-07-25)
Obraz
fot. TM (1996-09-23)
Obraz
fot. Waldemar Gosk (1999-07-25)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (pomiędzy 2003 a 2004-10)
Obraz
fot. Marcin Jackowski (2004)
Obraz
fot. Marcin Jackowski (2004-08)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2004-10-16)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Bartosz Kędziora (2006)
Obraz
fot. Bartosz Kędziora (2006)
Obraz
fot. Bartosz Kędziora (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Tomasz Bielecki (2006)
Obraz
fot. Andrzej Michalski (2007-08-05)
Obraz
fot. Andrzej Michalski (2007-08-05)
Obraz
fot. Andrzej Michalski (2007-08-05)
Obraz
fot. Andrzej Michalski (2007-08-05)

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 mikol7474@wp.pl (2021-06-02 14:13:44)
    https://youtu.be/i2m…
    Pierwsza część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów.
    https://www.youtube.…
    Druga część przejścia wzdłuż tej linii kolejowej, z dokumentacją obiektów.
  • #2 Z Leszczyn (2021-07-20 09:36:31)
    Czy do Nowego Dworu Kwidzyńskiego coś jeszcze jeździ?
  • #3 wasiukibic (2022-08-17 17:34:59)
    Tak przeglądają sobie zdjęcia Dawida Jastrzębskiego z dawnych stacyjek na odcinku Kwidzyn - Prabuty; jakieś obiektywne przeszkody, aby uruchomić ruch pasażerski na odcinku Kwidzyn - Prabuty? Linia użytkowana w ruchu towarowym, przejezdna, łączy 40 tysięczne miasto z magistralą kolejową, raptem 20 kilometrów. Jakiś czas temu nawet puszczano tamtędy objazdy pociągów IC. Zbyt mały, spodziewany ruch pasażerski? Piskaczkowy autobus propagandowy z I sekretarzem na pokładzie tam nie dotarł i biedaki nie mają wiedzy? A może mają, ale czekają na kolejny program (...)PLUS, aby przerobić kilkanaście miliardów złotych na remont 20 km toru i trzech peronów? Serio pytam...
  • #4 Błażej Kopka (2022-08-17 19:33:40)
    Ale przecież Kwidzyn ma kolejowe połączenie ze światem.
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2022-08-17 22:51:08)
    Przez Malbork, niemal dwa razy dłużej niż przez Prabuty. W dodatku chcąc jechać do Warszawy, czy na Mazury - mocno naokoło.
  • #6 Błażej Kopka (2022-08-17 23:06:24)
    Dlaczego dwa razy dłużej? Skąd dokąd liczysz? Mają połączenie na północ, będą mieli połączenie na południe - i to nie tylko ruch regionalny, bo zdaje się "Flisak" docelowo ma być tam przetrasowany. Wykluczeni komunikacyjnie więc nie są - dlatego raczej z programów typu "Kolej+" nie mogli skorzystać.
  • #7 (odp. na #4) Qbs (2023-08-18 12:26:27)
    „Mieć połączenie ze światem” to jakiś argument?
    Bielsko-Biała i Cieszyn „mają połączenia kolejowe”? Mają. Teoretycznie. Czy to argument przeciwko rozwojowi kolei i remontowi bielskiego odcinka LK190?
    Byle-co, byleby było?

    Nie jestem specjalistą transportowym, ale patrząc geograficznie - na Pomorzu brakuje równoleżnikowych, „poziomych” linii kolejowych.

    Moim zdaniem powinny zostać odbudowane trasy Kwidzyn-Skórcz-Starogard oraz Kościerzyna-Pszczółki/Starogard, które są przykładami powyższego i zapewniałyby komunikację z całym krajem, ale też dojazdy regionalne i subregionalne do miast (patologia „obwodnicy Trojmiasta” z korkami wyraźnie pokazuje problem). Podobnie Pruszcz Gdański-Glincz i Kartuzy-Lębork.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Myślice – Szlachta (218/238)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...