Ostatnia zmiana: 2023-06-20
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
budowy/remonty/rozbiórki
budynki związane z prowadzeniem ruchu
dokumenty/bilety/mapy
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
mosty/wiadukty/estakady/przepusty
perony/rampy/place/zadaszenia
pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
szlak (trasa)/pojedyncze tory
tabor
bez tagów
Adrian Chromik
Mariusz
Mariusz Wachulik
nieznany
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Adrian Chromik ; data:
1900 ;
Odcinek: Żwirownia
Mapa z zaznaczona bocznicą kolejową na żwirownię istniejącą w latach około 1867 - 1900.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Adrian Chromik ; data:
1900 ;
Odcinek: Żwirownia
Mapa z zaznaczona bocznicą kolejową na żwirownię istniejącą w latach około 1867 - 1900.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
Mariusz
data:
przed 1939 ;
Odcinek: Okręgowa Spółdzielnia Spożywczo - Rolnicza
Plan bocznicy do Okręgowej Spółdzielni Spożywczo - Rolniczej istniejącej w okresie międzywojennym, która znajdowała się między ulicami Kolejową i Okólną. Jak widać na tym schemacie, przed II wojną światową nie było toru nr 5 - tego tuż przy ulicy Kolejowej.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
Mariusz
data:
przed 1971 ;
Odcinek: Gorzelnia
Plan bocznicy do gorzelni. Bocznica ta jest zaznaczona na mapach WIG z 1938 roku, więc powstała jeszcze przed II wojną światową, a rozebrano ją na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku. Jak widać na tym schemacie, tor nr 14 wcześniej miał nr 12 i wbijał z powrotem w tor nr 2 linii nr 2 E20. Ten zjazd torów nr 14 i 2 tuż przy moście nad Krzną Południową istniał jeszcze a latach 70-tych czy nawet 80-tych XX wieku. Na schemacie jest jednak błąd - tor ten wbijał nie za, a przed mostem nad Krzną Południową patrząc w stronę Łukowa.
Tagi: dokumenty/bilety/mapy
powiększ
Autor:
Mariusz Wachulik
Przesłał:
zorba ; data:
2013-10-06 ;
Odcinek: Ubojnia
Początek modernizacji. Po lewej widoczna bocznica do dawnej bazy paliw.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-06-12 ;
Odcinek: ZREMB
Ul. Tadeusza Kościuszki w Międzyrzecu Podlaskim. W tym miejscu jeszcze na początku XXI wieku znajdował się przejazd kolejowy. Znajdowała się tutaj bocznica do „Zrembu”. Widok w kierunku końca linii/Wysokiego.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-06-12 ;
Odcinek: ZREMB
Starotorze po rozebranej bocznicy do „Zrembu”. Jak widać, bocznica ta była oświetlona. W lewo Sitno, Biała Podlaska i Terespol, w prawo perony stacji Międzyrzec Podl., Misie i Łuków.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-06-12 ;
Odcinek: Ubojnia
Przejazd kolejowy w ciągu ul. Siteńskiej. Bocznica ta jest poprowadzona do bazy paliw, widok w jej kierunku.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-06-12 ;
Odcinek: Ubojnia
Mały przepust wodny pod nasypem bocznicy do bazy paliw w Międzyrzecu Podlaskim. W lewo baza paliw, w prawo stacja PKP.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-06-12 ;
Odcinek: Tartak
Przejazd kolejowy bocznicy do tartaku (która w XIX wieku była poprowadzona aż na żwirownię) przez ulice Kolejową/Siteńską. Widok w kierunku stacji PKP, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-07-07 ;
Odcinek: Skład opału
Odcięta już od sieci kolejowej PKP PLK bocznica do składu opału (tor 26), w kiejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Po lewej stare tory nr 6, 4 i 2. Widok w kierunku skupu złomu, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-07-07 ;
Odcinek: Skład opału
Zarośnięta trawą bocznica do składu opału (tor 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Widok w kierunku dawnego składu opału, a dzisiejszego skupu złomu, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-07-07 ;
Odcinek: Skład opału
Zarośnięta trawą bocznica do składu opału (tor 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Widok w kierunku Sitna, Białej Podlaskiej i Terespola.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-07-07 ;
Odcinek: Skład opału
Na bocznicy kolejowej do składu opału (torze nr 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu; rosną już nawet drzewa. Po lewej budynek skupu złomu. Widok w kierunku skupu złomu, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-07-07 ;
Odcinek: Betoniarnia
Zarośnięta bocznica do betoniarni w Międzyrzecu Podlaskim. Widok w kierunku betoniarni, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-09-03 ;
Odcinek: Betoniarnia
Bocznice do rampy kolejowej (na prawo) i betoniarni (na lewo) Na razie obie odcięte od sieci PKP PLK z powodu modernizacji. Widok w kierunku betoniarni, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-09-03 ;
Odcinek: Skład opału
Odcięta od sieci PKP PLK bocznica do składu opału (tor nr 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Nie da się wjechać na ten tor jakimkolwiek pojazdem szynowym, gdyż tor nr 8 jest rozebrany. Widok w kierunku skupu złomu, peronów stacji Międzyrzec Podl., Miś i Łukowa.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-09-03 ;
Odcinek: Ubojnia
Zwrotnica kolejowa torów nr 1 (tego na wprost) i nr 5 (tego po lewej). Po lewej stronie zwrotnicy widoczny nasyp pod budowę nowego kawałka toru bocznicy do bazy paliw, a za nim ul. Siteńska. Widok w kierunku peronów stacji Międzyrzec Podl., Miś i Łukowa.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Mariusz
data:
2014-09-17 ;
Odcinek: Ubojnia
Zwrotnica kolejowa nowego toru nr 5 z bocznicą do dawnej bazy paliw, a przyszłej ubojni. W oddali nastawnia "Mdz1", która istniała od lat 60-tych XX wieku do przełomu lipca i sierpnia 2015 roku. Widok w kierunku bazy paliw/ubojni, Sitna, Białej Podlaskiej i Terespola.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-23 ;
Odcinek: Betoniarnia
Bocznica do rampy przy betoniarni. Po lewej odcięta już od sieci PKP PLK bocznica do betoniarni. W ramach modernizacji bocznicy do rampy kolejowej rozebrano zwrotnicę kolejową umożliwiającą zjazd na bocznicę do betoniarni. Widok w kierunku Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Gorzelnia
Nasyp kolejowy w parku w Międzyrzecu Podlaskim po rozebranej na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku bocznicy do gorzelni. Widok w kierunku gorzelni.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Gorzelnia
Nasyp kolejowy w parku w Międzyrzecu Podlaskim po rozebranej na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku bocznicy do gorzelni. Widok w kierunku stacji PKP.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Gorzelnia
Nasyp kolejowy w parku w Międzyrzecu Podlaskim po rozebranej na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku bocznicy do gorzelni. Widok w kierunku gorzelni.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Gorzelnia
Nasyp kolejowy w parku w Międzyrzecu Podlaskim po rozebranej na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku bocznicy do gorzelni. Północna część tego nasypu jest (na północ od tzw. nilku), jak widać wąska, gdyż droga do gorzelni nie jest już poprowadzona wzdłuż dawnego toru kolejowego. Widoczne betonowe przyczółki po rozebranych w 2013 roku rurach. Widok w kierunku stacji PKP.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Gorzelnia
Nasyp kolejowy w parku w Międzyrzecu Podlaskim po rozebranej na przełomie lat 60. i 70. XX wieku bocznicy do gorzelni. Widoczny na zdjęciu budynek zbudowano już po rozebraniu tej bocznicy kolejowej. Widok w kierunku gorzelni.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Ubojnia
Przejazd kolejowy bocznicy do bazy paliw w ciągu ulicy Siteńskiej. Widok w kierunku bazy paliw.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Ubojnia
Przejazd kolejowy bocznicy do bazy paliw w ciągu ulicy Siteńskiej. Po prawej budynek nastawni „Mdz1”. W lewo perony stacji Międzyrzec Podl., Misie i Łuków, w prawo Sitno, Biała Podl. i Terespol.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-24 ;
Odcinek: Ubojnia
Przejazd kolejowy bocznicy do bazy paliw w ciągu ulicy Siteńskiej. W prawo do bazy paliw, na wprost widok w kierunku Sitna, Białej Podl. i Terespola.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-27 ;
Odcinek: Skład opału
Starotorze po rozebranej bocznicy do składu opału (torze nr 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Rozebrano około 80 metrów tego toru. Na terenie skupu złomu tory dalej leżą. Widok w kierunku skupu złomu, Miś, Łukowa i Warszawy.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
powiększ
Autor:
Adrian Chromik
data:
2014-11-27 ;
Odcinek: Skład opału
Starotorze po rozebranej bocznicy do składu opału (torze nr 26), w miejscu którego obecnie znajduje się skup złomu. Rozebrano około 80 metrów tego toru. Na terenie skupu złomu tory dalej leżą. Widok w kierunku Sitna, Białej Podl. i Terespola.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.