OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Warka

Ostatnia zmiana: 2025-07-14

Opis ogólny
Opis ogólny: Bocznica z browarów WARKA została zmodernizowana w 2003r. i jest obecnie dość często użytkowana. (info: zbig.34, 2005-04-21)

Kasa biletowa jest czynna całą dobę (info: Patryk Foryszewski, 2005-03-20)

Opis infrastruktury: Na stacji znajduje sie kilka torów dodatkowych, część z nich jest użytkowana. Za stacją szlak staje się jednotorowy. (info: Kacper Mościcki, 2007-03-31)
Dane tabelaryczne
Województwo: mazowieckie
dodatkowe tory: są, zdatne do eksploatacji
budynki dworcowe: używany zgodnie z przeznaczeniem
budynki obsługi taboru: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: wiaty na peronami;
małe wiaty przystankowe.
semafory: świetlne
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): Schody ruchome: brak;
Windy: brak;
Przejście podziemne: czynne;
Przejście nadziemne: brak.
kasa/biletomat: Kasa: czynna;
Biletomat: czynny.
nastawnie, strażnice, posterunki: "Wa" - czynna;
pskp - zlikwidowany.
wieża wodna: rozebrana w grudniu 2013 roku
perony: Perony: 2
Krawędzie peronowe: 3
kody: EPA:5100731
HAFAS:5103937
IBNR:2275
informacja pasażerska: Dynamiczna: wyświetlacze, infokioski, megafony, zegary;
Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. Tablica z nazwą stacji na budynku dworca. Tablice dworcowe.
inne budynki: Magazyny
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  56,451 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy (8)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Znajdź stacje w pobliżu

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 gregol (2017-10-07 11:46:09)
    W ramach modernizacji linii kolejowej nr 8 przebudowany zostanie układ torowy oraz perony. Wybudowane zostanie przejście podziemne. Zamiast przejazdu naziemnego powstanie tunel. Po modernizacji odcinek od Warki do Radomia będzie dwutorowy.
  • #2 doman (2024-03-29 14:01:55)
    Przejście nadziemne jak najbardziej było, aż do ostatniej przebudowy, o której jest z resztą komentarz powyżej.
    Od momentu postawienia biletomatu kasa, niestety nie jest całodobowa.
  • #3 Bartek (2024-05-16 12:20:53)
    @Doman: przejście było naziemne, nadziemnego, np. kładki, nie było :)

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Warka

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...