Warka
Ostatnia zmiana: 2025-07-14
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Bocznica z browarów WARKA została zmodernizowana w 2003r. i jest obecnie dość często użytkowana. (info: zbig.34, 2005-04-21) Kasa biletowa jest czynna całą dobę (info: Patryk Foryszewski, 2005-03-20) Opis infrastruktury: Na stacji znajduje sie kilka torów dodatkowych, część z nich jest użytkowana. Za stacją szlak staje się jednotorowy. (info: Kacper Mościcki, 2007-03-31) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | mazowieckie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: |
wiaty na peronami; małe wiaty przystankowe. |
|
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Schody ruchome: brak; Windy: brak; Przejście podziemne: czynne; Przejście nadziemne: brak. |
|
kasa/biletomat: |
Kasa: czynna; Biletomat: czynny. |
|
nastawnie, strażnice, posterunki: |
"Wa" - czynna; pskp - zlikwidowany. |
|
wieża wodna: | rozebrana w grudniu 2013 roku | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 3 |
|
kody: |
EPA:5100731 HAFAS:5103937 IBNR:2275 |
|
informacja pasażerska: |
Dynamiczna: wyświetlacze, infokioski, megafony, zegary; Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. Tablica z nazwą stacji na budynku dworca. Tablice dworcowe. |
|
inne budynki: | Magazyny |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
56,451 | Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy (8) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
gregol
(2017-10-07 11:46:09)
W ramach modernizacji linii kolejowej nr 8 przebudowany zostanie układ torowy oraz perony. Wybudowane zostanie przejście podziemne. Zamiast przejazdu naziemnego powstanie tunel. Po modernizacji odcinek od Warki do Radomia będzie dwutorowy.
-
#2
doman
(2024-03-29 14:01:55)
Przejście nadziemne jak najbardziej było, aż do ostatniej przebudowy, o której jest z resztą komentarz powyżej.
Od momentu postawienia biletomatu kasa, niestety nie jest całodobowa. -
#3
Bartek
(2024-05-16 12:20:53)
@Doman: przejście było naziemne, nadziemnego, np. kładki, nie było :)
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Warka