OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Gdańsk Wrzeszcz

Ostatnia zmiana: 2023-11-13

Opis ogólny
Opis ogólny: Peron 1 - zarząd: PKP PLK; wiata przystankowa (duża, obudowana do wys. ca 80 cm ścianami) Peron 2 - zarząd: PKP SKM; zadaszenie peronu (wiata nad peronem) (info: Grzesiek Roman, 2005-01-30)

Pierwotny budynek dworcowy osobowy (typ jak obecnie w Gdańsku-Oliwie) zlikwidowany przy budowie SKM, obecnie socrealistyczna szara budowla. Budynek ekspedycji handlowej przeznaczony przez PKP PLK do wynajęcia. (info: Grzegorz PoMaH, 2004-10-07)
Dane tabelaryczne
Województwo: pomorskie
dodatkowe tory: są, zdatne do eksploatacji
budynki dworcowe: używany zgodnie z przeznaczeniem
budynki obsługi taboru: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: wiata nad peronem
semafory: świetlne
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): Przejście podziemne: czynne
Przejście nadziemne: czynne
Windy: czynne
kasa/biletomat: czynna
nastawnie, strażnice, posterunki: Wr-SKM (nastawnia podmiejska), Wr (nastawnia dalekobieżna)
wieża wodna: nie ma i nie było
perony: Perony: 4
Krawędzie peronowe: 7
kody: EPA: 5100158
HAFAS: 5101307
IBNR: 5162
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  0,000 Gdańsk Wrzeszcz – Stara Piła (234)  
  4,180 Gdańsk Główny – Stargard (202)  
  4,180 Gdańsk Główny – Rumia (250)  
  0,000 Gdańsk Wrzeszcz – Gdańsk Osowa (248)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Inne punkty należące do stacji
Początek LK248
Znajdź stacje w pobliżu

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Ewa b. (2022-07-10 07:11:33)
    Witam.
    Chcę zwrócić uwagę na podawane przez PKP informacje dla pasażerów w dniu 5 lipca.
    Na tablicy przyjazdów i odjazdów podano, że pociąg IC do Zielonej Góry planowo odjeżdżający 14:05 ma 23 min opóźnienia, podczas gdy wjechał na stację o 14:05 i minutę później odjechał. Przy czym głos z megafonu był zniekształcony i słyszalność była zła. Jak można w taki sposób traktować podróżnych!
  • #2 ROPA Poznań (2022-07-12 20:01:51)
    Tu Koleżanka ma racje ale kto kazał "rozwalac" na 180 spółek PKP, teraz jedni na drugich będą zrzucac kto jest winien temu komuniatowi. Swoją drogą na wiekszosci stacji słyszalność komunikatora głosowego jest do "luftu".

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Gdańsk Wrzeszcz

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...