Warszawa Włochy
Ostatnia zmiana: 2021-09-20
Opis ogólny |
---|
Nastawnia, mały budynek dworca. (info: Przemysław Więcek, 06-08-2009). |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | mazowieckie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
lokomotywownia: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | Wiata tylko nad peronem drugim. Peron pierwszy wiaty nie posiada. | |
semafory: | świetlne | |
przejście nadziemne/podziemne, windy: |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | czynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 3 |
|
kody: |
HAFAS:5104165 IBNR:1507 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
6,804 | Warszawa Centralna – Katowice (1) | ||
6,804 | Warszawa Zachodnia – Kunowice (3) | ||
6,804 | Warszawa Śródmieście – Grodzisk Mazowiecki (447/448) | ||
7,135 | Warszawa Włochy – Warszawa Włochy T3Ł (457) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Stacje w pobliżu | |
---|---|
Warszawa Włochy WKD (woj. mazowieckie) | 0,16 km |
Warszawa Piastowska (woj. mazowieckie) | 0,70 km |
Warszawa Główna Towarowa R289 (woj. mazowieckie) | 0,89 km |
Warszawa Fabryczna (woj. mazowieckie) | 1,20 km |
Warszawa Włochy Graniczna (woj. mazowieckie) | 1,53 km |
Warszawa Wiktoryn (woj. mazowieckie) | 1,96 km |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Jacek Grzelak
(2020-11-10 18:54:27)
Od strony Warszawy Zachodniej był przejazd przez tory ze szlabanami. Przejazd zlikwidowano i w jego miejscu wybudowano tunel drogowy pod torami.
-
#2
Adolf Nowak de Piaskowski
(2022-03-20 00:55:20)
Katastrofa kolejowa na stacji Warszawa Włochy:
https://pl.wikipedia…
13 VII 1900 roku miała tu miejsce inna katastrofa kolejowa w okolicach stacji (Warszawa) Włochy. Starcie boczne pociągu osobowego Warszawa Wiedeńska – Granica (Sosnowec Maczki) z pociągiem osobowym jadącym do Warszawy. Przyczyną było wadliwie działające urządzenie ZRK informujące o położeniu zwrotnicy. 4 ofiary śmiertelne, ponad 30 osób rannych. W wypadku lekko ranni zostali Władysław Stanisław Reymont oraz Jan Gadomski, zaś zginęła podróżująca z nim redaktorka Gazety Polskiej, siostra Jana, Teofila Gadomska.
https://pl.wikipedia…
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Warszawa Włochy