Oborniki Wielkopolskie Miasto
Ostatnia zmiana: 2024-04-28
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Kasa czynna w godzinach 4:00-23:30. Powyższe godziny otwarcia kasy pozwalają na obsługę wszystkich pasażerów, gdyż pierwszy poranny pociąg odchodzi o 4:48, a ostatni nocny o 23:40. (info: Paweł Ukole, 2007-08-07) Opis infrastruktury: Dodatkowy tor po zachodniej stronie linii. Obecnie (lato 2014) zarośnięty, ale przejezdny. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | rozebrane | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | wiata nad peronem | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | czynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 1 |
|
kody: |
HAFAS:5102646 IBNR:7321 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
26,331 | Poznań Główny PoD – Piła Główna (354) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Maciej Knychała
(2022-09-08 16:14:09)
Czy znany jest rok budowy dworca na przystanku Oborniki Wlkp. Miasto?
-
#2
Stanisław Pikul
(2022-09-11 23:09:04)
Tutaj jest coś takiego (1948):
https://rzeki-czasu.… -
#3
Karol Strzelecki
(2022-10-09 23:58:09)
Budynek budowano w czynie społecznym, w latach 1946 - 1949.
-
#4
X. Piast II Chrobry
(2025-06-06 10:19:15)
"Dwie umowy dotyczące budowy nowego mostu kolejowego w Obornikach Wlkp. oraz modernizacji linii z Wągrowca do granicy z województwem kujawsko-pomorskim podpisali w czwartek w Poznaniu przedstawicie PKP PLK i wykonawcy prac. Łączna wartość obu kontraktów sięga 300 mln zł.
Jedna z podpisanych w czwartek umów dotyczy wartej około 100 mln zł budowy dodatkowego mostu kolejowego nad Wartą w Obornikach Wielkopolskich, na trasie łączącej Poznań z Piłą. Oprócz nowego przęsła kolejarze zlecili także budowę mierzącego 2 km długości drugiego toru między mostem kolejowym a stacją Oborniki Wielkopolskie.
Druga z podpisanych w czwartek umów dotyczy modernizacji trasy kolejowej pomiędzy Gołańczą a Panigrodzem, będącej częścią linii łączącej Wągrowiec z granicą województw wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego.
Dzięki inwestycji powstanie alternatywne połączenie kolejowe Poznania z Bydgoszczą biegnące m.in. przez Wągrowiec, Kcynię i Nakło nad Notecią."
https://stooq.pl/n/?…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Oborniki Wielkopolskie Miasto