Ciechocinek
Ostatnia zmiana: 2025-06-10
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | kujawsko-pomorskie | |
dodatkowe tory: | są, niezdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | adaptowany na antykwariat | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | rozebrano wiatę nad peronem | |
semafory: | świetlne zlikwidowane | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Schody ruchome: brak; Windy: brak; Przejście podziemne: brak; Przejście nadziemne: brak. |
|
kasa/biletomat: |
Kasa: zlikwidowana lub nieczynna; Biletomat: brak |
|
nastawnie, strażnice, posterunki: | "Ci" - zlikwidowana. | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
2 perony, 3 krawędzie peronowe. 2018-10-15: Peron nr 2 nie ma żadnej tablicy informacyjnej, brak ławek studzienki są niebezpieczne, nie mają włazów zabezpieczających lub są włazy zrobione z desek. (info: Dawid Wolański). |
|
kody: |
EPA:5100012 HAFAS:5100734 IBNR:21 |
|
informacja pasażerska: |
Dynamiczna: nieczynne megafony i zegary; Statyczna: peronowe tablice starego wzoru. Tablice dworcowe starego wzoru. Nazwa stacji z podświetlanych liter przestrzennych na budynku dworca. |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
6,832 | Aleksandrów Kujawski – Ciechocinek Warzelnia Soli (245) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#5
Piotr
(2023-09-18 22:13:12)
W latach 80 oprócz wagonów do Mysłowic były również bezpośrednio wagony z Ciechocinka do Warszawy Wschodniej, 1 i 2 klasy, do Łodzi Kaliskiej i Krakowa.
W Aleksandrowie Kujawskim były doczepiane do odpowiednich składów
Ciekawostką jest, że w okresie zimowym na bocznicy wagony te były ogrzewane przez lokomotywę parową.
W późniejszym czasie ogrzewanie parowe zamieniono na wagon elektryczny.
Warto również dodać, że w okresie kampanii buraczanej duże ilości buraków cukrowych były składowane na terenach przy bocznicy kolejowej, a następnie ładowane na węglarki i transportowane do cukrowni Tuczno. -
#6
(odp. na #2)
Przemek Nowak
(2024-10-30 09:59:12)
Tym składem Mysłowice -> Gdynia jeździłem dość często na odcinku Tarnowskie Góry -> Działoszyn (bo do Ciechocinka tylko raz). Że mi nigdy się nie skojarzyło, czemu on tą trasą nie wraca :-)
-
#7
Anonimowy Użytkownik
(2024-11-02 22:08:13)
W Grudniu 2024 ma powrócić ruch osobowy, uruchamiany przez Arrive RP i Polregio, jako kursy Ciechocinek - Aleksandrów Kujawski - Toruń Główny i z powrotem. Przekonamy się...
-
#8
Michał Kłosowski
(2024-11-03 13:04:28)
No byłaby na to najwyższa pora, kurza twarz! Składy spalinowe czy elektryczne?
-
#9
Wik
(2024-12-06 01:56:27)
Ja czytałem, że miał to być grudzień 2025
-
#10
Błażej Kopka
(2025-02-10 20:55:37)
#9 Tak - miał to być grudzień br, ale nie wiadomo czy będzie (i czy w ogóle inna data wchodzi w grę). PKP PLK z początkiem tego miesiąca poinformowała o unieważnieniu przetargu na prace, zmierzające do uruchomienia połączeń. Powodem było przekroczenie przez oferentów budżetu. Widocznie przekroczenia oferentów musiały być duże, skoro nie zdecydowano się na dołożenie do najniższej chociaż oferty.
-
#11
Błażej Kopka
(2025-03-21 12:08:14)
Jednak zdecydowano się dzisiaj podpisać umowę z PPMT Sp. z o.o. na remont linii. Koszt to 47 milionów.
-
#12
Marek
(2025-04-16 12:01:46)
Dzień dobry. Interesuje mnie tor kolejowy odbiegający dalej, przez stację końcową dworca Ciechocińskiego. Jakiś czas temu widniał jeszcze fragment toru przebiegających przez ulicę, a po jej remoncie już tylko fragmecik w kierunki budynku Poczty. Dokąd on prowadził i w których latach został rozebrany?
Pozdrawiam -
#13
Mszkl
(2025-04-16 20:54:27)
ad #12:
https://www.bazakole…
przynajmniej część odpowiedzi :-) - #14 Kapitan Jawor (2025-07-13 20:38:03)
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Ciechocinek