Palędzie
Ostatnia zmiana: 2025-08-15
Opis ogólny |
---|
Stacja wyposażona jest w komputerowe urządzenia sterowania ruchem ESTW L90 5, zdalnie sterowana z LCS Opalenica. Opis ogólny: Kasa biletowa czynna tylko w godzinach 6:00 - 12:45. (info: Maciej Pacholski, 13-02-2015). |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | mała wiata przystankowa | |
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | czynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | Pd - kontenerowa nastawnia dysponująca będąca stanowiskiem lokalnym | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 4 |
|
kody: |
HAFAS:5102796 IBNR:7347 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
318,278 | Warszawa Zachodnia – Kunowice (3) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
X. Piast II Chrobry
(2023-10-23 02:13:45)
10 metrów do katastrofy (to mój tytuł dla tego filmu).
https://www.youtube.… -
#2
X. Piast II Chrobry
(2025-04-01 13:21:40)
"Zakończyła się przebudowa dworca Palędzie.
Wnętrze dworca przeszło gruntowną metamorfozę. Na parterze budynku znajduje się poczekalnia dla podróżnych oraz toalety. W przestrzeni dworca zamontowano elektroniczne tablice przyjazdów i odjazdów pociągów oraz nowy system informacji głosowej.
Koszt wyniósł 9,17 mln zł".
W linku zdjęcia.
https://epoznan.pl/n… -
#3
Sylwia
(2025-06-16 14:36:39)
Ale windy dla starszych i niepełnosprawnych nie ma, na perony trudno się dostać z rowerem. Fatalna inwestycja
-
#4
Błażej Kopka
(2025-06-17 07:54:57)
Ale obecna inwestycja dotyczyła tylko i wyłącznie remontu budynku dworcowego. Perony to robiono jeszcze w latach 90-tych - wtedy windy nie były jeszcze standardem, niestety. Pracowałem kiedyś w Palędziu i kolejnym problemem jest dla mnie brak przedłużenia tunelu i dalej chodnika, do ulicy Nowej, czyli do prawdziwego Palędzia, bo obecnie to przystanek dla Dąbrówki. Niestety, chodzenie po torach "na skróty" jest tu codziennością.
-
#5
ROPA Poznań
(2025-07-29 18:28:27)
Poszukuję zdjęcia dworca z lat 60-tych, kiedy jeździłem do babci do Zakrzewa i z tego dworca szło się ok. 3km skrajem lasu. Pozdrawiam
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Palędzie