Terespol Pomorski - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2024-04-30
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1903-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Prusy, lato 1903; część północna |
tab. 5: Bromberg – Laskowitz – Dirschau
41 km; Terespol
tab. 6: Terespol – Schwetz
6 km; Terespol |
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
tab. 217: Hohensalza – Bromberg – Laskowitz – Graudenz und Dirschau
88,1 km; Terespol
tab. 218: Terespol – Schwetz
0,0 km; Terespol
tab. 274: Flatow – Vandsburg – Terespol
102,6 km; Terespol |
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 |
tab. 2: Warszawa – Toruń – Danzig (Gdańsk)
336 km; Terespole Pomorskie w tabeli błędny pikietaż - 236 km.
tab. 32: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk)
193 km; Terespole Pomorskie Terespole Pom. |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 |
tab. 32: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk)
193 km; Terespole Pomorskie Terespole Pom. |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 |
tab. 2: Warszawa – Toruń – Bydgoszcz – Tczew – Danzig (Gdańsk)
336 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 |
tab. 2: Warszawa – Toruń Przedm. – Bydgoszcz – Tczew – Danzig (Gdańsk)
336 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 | |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 | |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 |
tab. 51: Warszawa – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
326 km; Terespol Pomorski Terespol Pom.
tab. 95: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
194 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 |
tab. 51: Warszawa – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
326 km; Terespol Pomorski Terespol Pom.
tab. 95: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
194 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 |
tab. 51: Warszawa – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
326 km; Terespol Pomorski Terespol Pom.
tab. 95: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
194 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 |
tab. 51: Warszawa – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Gdynia – Hel
326 km; Terespol Pomorski Terespol Pom.
tab. 95: Poznań – Inowrocław – Bydgoszcz – Danzig (Gdańsk) – Hel
194 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 |
tab. 134: Warszawa – Kutno – Toruń Prz. – Bydgoszcz – Laskowice – Tczew – Danzig (Gdańsk) – Gdynia
325 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 |
tab. 134: Warszawa – Kutno – Toruń Prz. – Bydgoszcz – Laskowice – Tczew – Danzig (Gdańsk) – Gdynia
325 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 |
tab. 128: Toruń (Przedmieście) – Tczew – (Gdańsk – Gdynia – Hel)
90 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 |
tab. 113: Warszawa – Toruń – Bydgoszcz – Gdańsk – Gdynia – (Hel)
325 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 | |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 |
tab. 113: Warszawa – Toruń – Bydgoszcz – Gdańsk – Gdynia – (Hel)
325 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 | |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
tab. 131d: (Danzig –) Dirschau – Lassewitz – Bromberg (– Posen/Breslau)
86,8 km; Terzelwald
tab. 131h: Terzelwald – Schwetz (Weichsel)
0,0 km; Terzelwald
tab. 131x: Flatow – Vandsburg – Terzelwald
102,6 km; Terzelwald |
1945-10-25 | Publiczne rozkłady jazdy | Północna DOKP, zima 1945 | |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
tab. 124: Warszawa/Łódź Kal. – Kutno – Toruń Gł. – Laskowice – Gdańsk – Gdynia
323 km; Terespol Pomorski |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
tab. 124: Warszawa/Łódź Kaliska – Kutno – Toruń – Bydgoszcz – Laskowice – Gdańsk – Gdynia
323 km; Terespol Pomorski |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 316; Terespol Pomorski |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 | |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 | |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 413: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 338; Terespol Pomorski |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 | |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 378; Terespol Pomorski |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 462; Terespol Pomorski |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 |
tab. 430: (Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – (Gdynia)
86 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 | |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 | |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 | |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 | |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 | |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 468; Terespol Pomorski |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 | |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1975-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski) |
str. 36; Terespol Pomorski |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 | |
1984-04-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy) |
str. 33; Terespol Pomorski |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Terespol Pom. |
1993-01-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych |
str. 28, 38; Terespol Pomorski |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 | |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 | |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
tab. 436: Świecie n. Wisłą – Terespol Pomorski – Pruszcz Bagienica
7 km; Terespol Pomorski odcinek Terespol Pomorski - Pruszcz Bagienica nieczynny |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
tab. 436: Świecie n. Wisłą – Terespol Pom. – Pruszcz Bagienica
7 km; Terespol Pomorski (N) |
1997-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy) |
str. 207, z1_8; Terespol Pomorski |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Kb B |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Kb B |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski Kb B |
2000-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy) |
str. 160, z1_08; Terespol Pomorski |
2005-12-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2005-2006 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – Toruń/Olsztyn – Bydgoszcz/Gdynia
193 km; Terespol Pomorski |
2007-01-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2007-2008 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – (Toruń – Olsztyn)/(Bydgoszcz – Gdynia)
193 km; Terespol Pomorski |
2010-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2010-2011 |
tab. 430: Poznań – Inowrocław – Toruń – Olsztyn/Bydgoszcz – Gdynia
192,541 km; Terespol Pomorski |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych |
str. 39, 60; Terespol Pomorski |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Zbyszek
(2021-02-16 06:59:52)
Orientuje się ktoś może co to za ślad na mapie openstreetmap, jak po dawnym torze, na południe od stacji, w kierunku Dworzyska?
-
#2
(odp. na #1)
Paweł Skup
(2021-02-16 21:30:23)
Bardzo ciekawy temat. Widać go dopiero od powiększenia 15. Po przejrzeniu kilkunastu map obstawiam, że to jakaś nieskończona, tuż przedwojenna inwestycja. Obecnie jej ślady w postaci wykopów i nasypów widocznych na NMT kończą się w okolicy DK5. Czyzby przymiarka do przeprawy przez Wisłę?
Ale może rzeczywiście ktoś zna konkrety. -
#3
(odp. na #2)
Stanisław Pikul
(2021-02-17 09:09:56)
Już na mapach z 1905 r. wygląda tak samo.
-
#4
(odp. na #3)
Paweł Skup
(2021-02-17 21:34:14)
Rzeczywiście :) To ja nie wiem, jak patrzyłem. Przepraszam za napisanie bzdury.
Tak czy siak – dalej nic nie wiadomo. -
#5
subsens
(2021-02-19 15:56:17)
Na północ od Gr. Dt Konopath są ślady odkrywki i tam też urywa się ślad na mapie. Szedłbym nim od początku tj. od połowy XIX w., bo cała równia Terespola z przyległymi odcinkami Ostbahnu wygląda na nadsypaną w stosunku do pierwotnego terenu. Chyba często było tak, że w granicach wywłaszczenia kolejowego nie starczało budulca i bardziej opłacalna była czasowa dzierżawa nieodległego złoża oraz budowa toru. Na sieci (poza stacjami) jest więcej takich zdziczałych starotorzy do żwirowni eksploatowanych prawdopodobnie wyłącznie przez budującą się kolej.
-
#6
(odp. na #4)
tomimaki
(2021-02-19 18:09:49)
Czy ja wiem, czy to bzdura? Być może poczyniono jakieś roboty ziemne. Na geoportalu rzeźba terenu pokazuje charakterystyczne linie (odwodnienie?) w terenie leśnym biegnące wzdłuż tej konstrukcji ziemnej: https://mapy.geoport…
Takie same jak wzdłuż istniejących linii kolejowych. -
#7
Alien
(2022-01-28 11:20:50)
To ślad po torze którym dostarczano żwir do budowy stacji z 2 żwirowni w pobliżu obecnej S5. Były one usytuowane po obu stronach obwodnicy w pobliżu wiaduktu i do dziś są po nich wyraźne ślady
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Terespol Pomorski