Ważne Młyny
Ostatnia zmiana: 2024-12-06
Opis ogólny |
---|
W okolicach marzec-kwiecień 2018 przystanek został zrównany z ziemią, ale nie został wykreślony z ewidencji PKP PLK. Przystanek odbudowano w 2024 roku. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | łódzkie | |
dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
budynki dworcowe: | nie ma i nie było | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | mała wiata przystankowa | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1 / obecnie: 0 Krawędzie peronowe: 1 / obecnie: 0 |
|
kody: |
HAFAS:5103944 IBNR:4361 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
20,294 | Wyczerpy – Chorzew Siemkowice (146) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Tomi
(2023-12-28 08:40:42)
W 1980 roku, jako 10 letni chłopiec byłem z ciocią na wakacjach w Ważnych Młynach. Uwielbiałem chodzić oglądać pociągi. Przy stacji była budka dróżnika. Tam na posterunku pracowała pani dróżniczka, która zamykała i otwierała szlabany. Przesiadywałem często u niej w budce; był czarny, bakielitowy telefon. Pamiętam przemykające pociągi towarowe, ciągnięte przez parowozy. Obecnie po posterunku nie ma już śladu.
-
#2
Tomi
(2023-12-28 18:01:47)
Ważne Młyny i jeszcze rok 1980 zaraz za mostem kolejowym na Warcie stała świetlna 2 komorowa tarcza ostrzegawcza semafora wjazdowego do stacji Dworszowice Kościelne. Tarcza miała oznaczenie ToA. Obecnie po tarczy nie ma żadnego śladu, jedynie obecnie parę metrów dalej, po tej samej stronie stoi nowa tarcza ostrzegawcza przejazdowa.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Ważne Młyny