OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Warszawa Miedzeszyn

Ostatnia zmiana: 2014-03-15

Opis ogólny
Opis ogólny: Kasa biletowa była. Zlikwidowano ją w 2006 roku. Wiem bo mieszkam nieopodal w Falenicy. (info: rafalo, 2006-11-10)

Opis budynków: Zabytkowy przedwojenny budynek położony na peronie, typowy dla całej linii do Otwocka. Otwory okienne zabite deskami i blachą :( (info: Karol Romaniuk, 2005-12-20)
Dane tabelaryczne
Województwo: mazowieckie
dodatkowe tory: nie ma i nie było
budynki: zamknięty zdewastowany
lokomotywownia: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: wiata nad peronem
semafory: świetlne
przejście podziemne: nie ma i nie było
kasa: zlikwidowana lub nieczynna
przejście nadziemne: nie ma i nie było
wieża wodna: nie ma i nie było
perony: Perony: 1
Krawędzie peronowe: 2
kody: HAFAS:5103932
IBNR:1485
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  19,195 Warszawa Wschodnia – Dorohusk (– Ягодин) (7/468)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Stacje w pobliżu
Miedzeszyn WKD (mazowieckie) 1,20 km
Warszawa Falenica (mazowieckie) 1,61 km
Falenica WKD (mazowieckie) 1,81 km
Warszawa Radość (mazowieckie) 2,01 km
Radość (mazowieckie) 2,41 km
Borków (mazowieckie) 2,91 km

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze.Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania, bądź niezmieniającą przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Warszawa Miedzeszyn

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...