Chojnice - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2025-08-25
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1903-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Prusy, lato 1903; część północna |
tab. 19: Nakel – Konitz
75 km; Konitz
tab. 49: Ruhnow – Konitz
149 km; Konitz
tab. 56: Hohenstein – (Lippusch – Bütow) – Konitz
123 km; Konitz
tab. 65: Konitz – Laskowitz – Graudenz
0 km; Konitz |
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
tab. 160: Hohenstein – Lippusch – Konitz
122,8 km; Konitz
tab. 170: Konitz – Rummelsburg u. Neustettin
0,0 km; Konitz
tab. 201d: Konitz – Laskowitz
0,0 km; Konitz
tab. 224: Gnesen – Nakel – Konitz
150,3 km; Konitz |
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 | |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 | |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 | |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 | |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 | |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 | |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 | |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 | |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 | |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 | |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 | |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 | |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 | |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 | |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 | |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 | |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 | |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
tab. 124m: Ruhnow – Neustettin – Schlochau – Konitz (Westpr)
149,2 km; Konitz (Westpreußen)
tab. 128: Berlin – Küstrin – Schneidemühl – Dirschau (– Königsberg [Pr] – Eydtkau)
341,1 km; Konitz (Westpreußen)
tab. 131u: (Berent Westpr –) Liebush – Konitz (Westpr) – Nakel
52,6 km; Konitz (Westpreußen)
tab. 131v: Konitz (Westpr) – Lasswewitz – Goßlershausen – Strasburg (Westpr) – Schröttersburg Süd (– Kutno)
0,0 km; Konitz (Westpreußen) |
1943-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Generalne Gubernatorstwo, zima 1943/1944 |
tab. 131v: Konitz (Westpr) – Lassewitz – Goßlershausen – Strasburg (Westpr) – Schröttersburg (Süd) (– Kutno)
0,0 km; Konitz (Westpreußen) |
1945-10-25 | Publiczne rozkłady jazdy | Północna DOKP, zima 1945 |
tab. 15: Nakło n/Notecią – Kościerzyna
76 km; Chojnice
tab. 19: Tczew – Chojnice – Piła
97 km; Chojnice |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
tab. 255: Chojnice – Szczecinek – Stargard
0 km; Chojnice |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 | |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 38; Chojnice |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
tab. 363: Chojnice – Szczecinek – Stargard
0 km; Chojnice |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
tab. 363: Chojnice – Szczecinek – Stargard
0 km; Chojnice |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 363: Chojnice – Stargard Szcz. – (Szczecin)
0 km; Chojnice |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 53; Chojnice |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 | |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 | |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 55; Chojnice |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 | |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 | |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 | |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 | |
1957-09-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1957/1958 | |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 | |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 68; Chojnice |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 | |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 | |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 | |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 | |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 | |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 | |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 77; Chojnice |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 |
tab. 20: Warszawa – Chojnice
??? km; Chojnice |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 | |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 |
tab. 424: Bytów/Nakło n. Notecią – Lipusz – Kościerzyna
75 km; Chojnice |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 | |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 | |
1975-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski) |
str. 7; Chojnice |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 | |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 | |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 | |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 | |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 | |
1984-04-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy) |
str. 12; Chojnice |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 | |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 | |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 | |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 | |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 | |
1993-01-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Spis stacji kolei normalnotorowych w przewozach towarowych |
str. 11, 38; Chojnice |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 | |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 | |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 | |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 | |
1997-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy) |
str. 39; Chojnice |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
tab. 385: Chojnice – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice Kb B M R N Bp G
tab. 424: Nakło n. Notecią – Lipusz – Kościerzyna
75 km; Chojnice Kb B M R N Bp G
tab. 426: Tczew – Chojnice – Piła
97 km; Chojnice Kb B M R N Bp G
tab. 431: Działdowo – Chojnice
202 km; Chojnice Kb B M R N Bp G |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
tab. 385: Chojnice – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 424: Nakło n. Notecią – Lipusz – Kościerzyna
75 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 426: Tczew – Chojnice – Piła
97 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 431: Chojnice – Grudziądz – Działdowo
0 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
tab. 385: Chojnice – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 424: Nakło n. Notecią – Lipusz – Kościerzyna
75 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 426: Tczew – Chojnice – Piła
97 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G
tab. 431: Chojnice – Grudziądz – Działdowo
0 km; Chojnice Kb B M R N Bp Ks G |
2000-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy) |
str. 30; Chojnice |
2005-12-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2005-2006 |
tab. 385: Chojnice – Szczecinek – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice |
2007-01-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2007-2008 |
tab. 385: Chojnice – Szczecinek – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice
tab. 424: Chojnice – Kościerzyna
0 km; Chojnice
tab. 426: Tczew – Chojnice – Piła
97 km; Chojnice |
2010-11-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2010-2011 |
tab. 385: Chojnice – Szczecinek – Runowo Pomorskie
0 km; Chojnice
tab. 424: Chojnice – Kościerzyna
0 km; Chojnice
tab. 426: Tczew – Chojnice – Piła
96,227 km; Chojnice |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych |
str. 52, 54, 55, 67; Chojnice |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#11
(odp. na #2)
Givexnine Poznań
(2020-11-19 19:31:38)
Warto zwrócić uwagę, że w godzinach szczytu wieczornego pociągi mają wozić ludzi w przeciwnym kierunku, czyli do Chojnic z pracy, szkoły, zakupów i innych aktywności z większych miast (Bydgoszcz, Piła, Trójmiasto, Szczecinek) Nie ma się co dziwić, że pociągi jadące w tych godzinach w kierunkach przeciwnych, niż te potrzebne, nie cieszą się wysoką frekwencją.
-
#12
(odp. na #8)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-11-20 16:42:22)
Jak widać z komentarza do tego filmu: https://www.youtube.…
na obszarze otoczonym liniami elektrycznymi a łączącymi punkty: Piła, Bydgoszcz, Tczew, Wejherowo, Koszalin, Szczecinek,
brak obecnie towarowego ruchu kolejowego.
Nawet sama "Węglówka" miedzy Maksymilianowem a Gdynią jest wykorzystywana obecnie tylko sporadycznie dla pociągów z przekroczoną skrajnią. -
#13
Givexnine Poznań
(2020-12-29 16:24:09)
Kasa biletowa od nowego roku zostanie prawdopodobnie zamknięta, nie widnieje już w wyszukiwarce na stronie Polregio.
-
#14
Zenek1234567890
(2021-03-09 13:44:56)
Kasa biletowa jest obecnie nieczynna. Co ciekawe na początku roku pojawił się automat biletowy, ale po jakimś czasie został usunięty.
-
#15
(odp. na #14)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-07-21 23:04:59)
Właśnie, na kartce tylko pisze że jest.
Było, ni ma, ruski cyrk.
Ponadto:
1. wyjście bezpośrednio na miasto z tunelu jest zablokowane z powodu budowy centrum przesiadkowego.
2. mnóstwo różnorakiego taboru do kasacji, w tym EN 57, tyle albo nawet i więcej niż gdy było tak w Lesznie. -
#16
Vinni
(2021-12-03 11:38:11)
Spokojna głowa, stacja niebawem doczeka się całkowitego remontu, więc opinie o jej śmierci są bardzo mocno przesadzone. Najgorzej wyglądają połączenia do Kościerzyny, tam rzeczywiście poszły gigantyczne cięcia i trzeba mieć nadzieję, że sprawa ulegnie poprawie. Pozostałe połączenia, jeżeli chodzi o frekwencję, są stale oblegane na zadowalającym poziomie ;)
-
#17
(odp. na #8)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2022-09-01 23:50:15)
Budynek dworca w kapitalnym remoncie, otoczony płotem, nowe okna na parterze już są!
Dawny plac przed głównym wyjściem niedostępny.
Wyjście+winda na nowy dworzec autobusowy oraz przystanek miejski czynne.
Niestety, na tym nowym dworcu brak kursów dokądkolwiek, a przystanek miejski obsługuje raptem 2 linie.
Za to mnóstwo bramek do przymocowania rowerów, więcej niż pacjentów przez cały dzień. -
#18
wasiukibic
(2022-09-04 12:52:41)
Adi, taka prośba, jak chcesz tu publikować filmy, to proszę bez zbędnych komentarzy.
-
#19
Kowind
(2024-02-14 21:49:48)
Kasa po remoncie dworca będzie. PR szuka agenta ;)
-
#20
Kowind
(2024-05-18 22:33:06)
Kasa już czynna.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Chojnice