Dobra Nowogardzkie - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2025-05-25
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1903-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Prusy, lato 1903; część północna |
tab. 47: Stargard i. Pm. – Nörenberg – Janikow
24 km; Daber |
1914-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, maj 1914 |
tab. 199b: Stargard – Daber/Trampke
23,9 km; Daber
tab. 2151: Daber – Labes und Regenwalde
0,0 km; Daber (Kreis Naugard) |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
tab. 241: Stargard – Mieszewo – Resko/Łobez
42 km; Dobra Nowogrodzka Wąskotorowa |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
tab. 264: Stargard Wąsk. – Mieszewo – Łobez Wąsk./Resko Płn. Wąsk.
42 km; Dobra Nowogardzkie |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 57, 373; Dobra Nowogardzkie |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
tab. 365: Stargard Wąsk. – Mieszewo – Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk.
42 km; Dobra Nowogardzkie |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
tab. 359: Nowogard – Dobra Nowogardzka
21 km; Dobra Nowogardzkie (N) Dobra Nowogardzka Płd.; linia nieczynna
tab. 365: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Mieszewo – Stargard Wąsk.
32 km; Dobra Nowogardzkie |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 365: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Stargard Szcz. Wąsk.
32 km; Dobra Nowogardzkie Dobra Nowog.
tab. 367: Nowogard – Dobra Nowog.
--- km; Dobra Nowogardzkie (N) Dobra Now.; linia nieczynna, brak pikietażu |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 72; Dobra Nowogardzkie |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
tab. 376: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Mieszewo – Stargard Szczeciński Wąsk.
32 km; Dobra Nowogardzkie |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 |
tab. 383: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Stargard Szczeciński Wąsk.
33 km; Dobra Nowogardzkie |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 77; Dobra Nowogardzkie |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
tab. 383: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Stargard Szczeciński Wąsk.
33 km; Dobra Nowogardzkie |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
tab. 367: Resko Płn. Wąsk./Łobez Wąsk. – Stargard Szczeciński Wąsk.
33 km; Dobra Nowogardzkie Dobra Nowogardz. |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 | |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
tab. 367: Resko Płn. Wąsk. – Mieszewo – Łobez Wąsk./Stargard Szczeiński Wąsk.
33 km; Dobra Nowogardzkie Wąskotorowe Dobra Nowogardzkie |
1957-09-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1957/1958 |
tab. 367: Resko Płn. Wąsk. – Mieszewo – Łobez Wąsk./Stargard Szczeiński Wąsk.
33 km; Dobra Nowogardzkie |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
tab. 367: Stargard Szczeciński Wąsk – Mieszewo – Łobez Wąsk./Resko Płn. Wąsk.
42 km; Dobra Nowogardzkie |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 94; Dobra Nowogardzkie |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 | |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 | |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 | |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 | |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 | |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 | |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 104; Dobra Nowogardzkie |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 | |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 | |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 | |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 | |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1984-04-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i ich symboli (ruch towarowy) |
str. 13; Dobra Nowogardzkie |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Łobez Wąsk.
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
tab. 378: Stargard Szcz. Wąsk – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1993-01-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Spis stacji kolei dojazdowych w przewozach towarowych |
str. 6, 12; Dobra Nowogardzkie |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie (O) |
1997-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (ruch towarowy) |
str. 50; Dobra Nowogardzkie |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
tab. 378: Stargard Szczeciński Wąskotorowy – Dobra Nowogardzkie
44 km; Dobra Nowogardzkie |
2000-07-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP (tuch towarowy) |
str. 39; Dobra Nowogardzkie |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
karol major
(2022-09-17 17:23:55)
Ktoś wybił okno i jeśli ktoś da radę wskoczyć na 2m, to wejdzie do środka.
-
#2
Kamil Wikło
(2023-02-14 19:08:07)
Stacja Zarośnięta gmina nie jest zainteresowana tym, a PKP też nie czekają kiedy budynek dworca się zawali. Niestety, teren jest zaniedbany, gmina ma to gdzieś, a PKP tym bardziej.
-
#3
Ewa
(2023-09-25 12:25:20)
By można na nowo odnowić wąskotorowe na tym odcinku, bo dużo osób jeździło i będzie jeździć tym pojazdem, bo to transport tańszy niż bus, a niszczy się tylko wszystko. Zrozumcie to ludzie.
-
#4
(odp. na #3)
irek
(2023-09-25 18:06:51)
A niby kto i po co miałby coś tam przywracać do życia?
Odcinek Łobez-Mieszewo: już w latach 90 XX wieku wyrwano i wywieziono wszystko łącznie z tłuczniem!
Odcinek Mieszewo-Dobra Nowogardzkie: coś tam w krzaczorach się uchowało, jednak w okolicy Karniszyn (były przystanek) już nawet nie ma nic w trawie i krzaczorach?
Odcinek Dobra Nowogardzkie-Stargard: sporo się uchowało, ale i to przypomina dobry ser szwajcarski.
Komu zależy na przywróceniu (w całości- nie realne, w części ale której?)PKP na wąskie tory jest odpory do końca świat i jeden dzień dłużej.
Władze lokalne? Nie mają kasy na takie fanaberia.
Co prawda mieszkańcy tych okolic by chcieli, ale kto się liczy z emerytami (no może przed wyborami). -
#5
Maciej Zdanowski
(2023-11-07 15:33:19)
Jest też i filmik, jak pociąg z niej wyjeżdża w kierunku stacji wąskotorowej: https://m.youtube.co…
-
#6
(odp. na #5)
Michał Gliniecki
(2023-11-07 18:11:51)
Film dotyczy lokomotywowni (nowy budynek) Dobra Nowogardzkie.
-
#7
subsens
(2023-11-09 02:33:33)
Komentarze #5 i #6 pierwotnie znajdowały się tu: https://www.bazakole… - bez tamtego kontekstu oraz tego wyjaśnienia zawsze nieco niezrozumiałe.
-
#8
John64_BFME2&SHoK
(2025-08-06 12:28:10)
Każdą linię da się przywrócić! Trzeba tylko chcieć!
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Dobra Nowogardzkie