Czarnków
Ostatnia zmiana: 2025-06-28
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#21
(odp. na #20)
X. Piast II Chrobry
(2023-11-02 13:47:07)
I gdzie niby są te zdjęcia?
-
#22
Szarlatan
(2023-12-03 09:13:27)
Z Czarnkowa PO i PIS zrobili zaściankową metropolię dla mieszkańców. PKP i PKS nie istnieje. Banda s(...).
-
#23
(odp. na #20)
X. Piast II Chrobry
(2023-12-17 16:13:32)
3 grudnia 2023 roku Nadwarcianska Kolej Drezynowa zorganizowała przejazd pociągu specjalnego Drezyniarz, na trasie Poznań Gł. - Rogożno - Czarnków.
0:04 Oborniki Wlkp. Miasto
5:01 Mikol drzewny - gatunek zagrożony występujący jedynie w lasach północnej Wielkopolski, strasznie uparty w dążeniu do zrobienia idealnego zdjęcia xD
5:12 Parkowo
7:18 przed Połajewem
9:00 Sławno
10:47 przed stacją Bzowo Goraj
12:20 wiadukt w Goraju
13:15 Pianowka
14:21 wjazd do Czarnkowa
15:57 okolice zakladu Steico
https://www.youtube.… -
#24
(odp. na #21)
Dawid Jastrzębski
(2024-01-12 13:43:31)
Postaram się by dodać.
-
#25
Błażej Kopka
(2024-01-12 21:00:35)
A z Bzowa i oblotu coś masz?
-
#26
(odp. na #25)
Dawid Jastrzębski
(2024-01-14 13:05:16)
Tak.
-
#27
Błażej Kopka
(2024-10-18 18:41:04)
W sumie nie wiem gdzie to wrzucić, ale może tu. Na XV Konferencji "Rozwój Polskiej Infrastruktury Kolejowej" ulubieniec Pana ministra Malepszaka w PKP, czyli Pan dyrektor Pleśniar, przedstawił nową koncepcję połączenia Czarnkowa z Poznaniem i Piłą(!). Nowy ciąg będzie odbijał od 351 we Wronkach (Wronki Zachód konkretnie - gdziekolwiek by to miało być - może chodzi o powstający przystanek Zamość) i prosto, przez Puszczę Notecką do Lubasza, następnie do stacji Bzowo Goraj Centrum (co oni tam biorą na tych konferencjach, to nie wiem), dalej do Czarnkowa, ale z Czarnkowa już prosto do Trzcianki i wpięcie w LK203. I mamy alternatywne połączenie Poznań-Piła. A Czarnków to już w ogóle bardzo by zyskał. Ale po co i dla kogo taka koncepcja, to nie wiem. Czy oznacza to rezygnację z projektu Kolej+ w obecnym kształcie dla Czarnkowa? No bo wtedy połączenie Czarnków-Rogoźno faktycznie trochę bez sensu by było.
-
#28
wasiukibic
(2024-10-18 18:49:55)
To już lepiej odbicie w Szamo i obsłużenie Obrzycka, ale to by się wiązało z przeskoczeniem Noteci i jej doliny mostem, a to już pójdzie w setki melonów.
-
#29
Błażej Kopka
(2024-10-18 19:03:05)
W Obrzycku jest Warta - Noteć płynie wyżej na północy - właśnie przez Czarnków (a w zasadzie obok Czarnkowa). I tam i tak musiałby powstać most akurat. Ale w tym wariancie od Szamotuł Klempicz by się też załapał - pewnie by zaraz ludzie powiedzieli, że pod atom znowu robią ;)
-
#30
Błażej Kopka
(2024-11-08 16:52:00)
@wasiukibic - oczywiście, że wariant przez Obrzycko i Klempicz lepiej penetrował by okolicę i zapewnił lepsze potoki podróżnych i realnie walczył z wykluczeniem komunikacyjnym, ale koszty byłby niewspółmierne - przeprawa mostowa w Obrzycku, linia znacznie dłuższa, po drodze same wywłaszczenia terenów prywatnych, gruntów rolnych itd. Wariant przez las jest po prostu najtańszy i najszybszy, a to nie jest bez znaczenia jeśli ma to być alternatywa dla dalszych połączeń.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Czarnków