OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Czerniewice

Ostatnia zmiana: 2016-09-11

Opis ogólny
Opis infrastruktury:

BUDYNEK NASTAWNI OD STRONY WŁOCŁAWKA ZOSTAŁ ZRÓWNANY Z ZIEMIĄ. (info: KAROLINA, 08-10-2009)
Dane tabelaryczne
Województwo: kujawsko-pomorskie
dodatkowe tory: są, zdatne do eksploatacji
budynki: używany zgodnie z przeznaczeniem
lokomotywownia: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: nie ma i nie było
semafory: świetlne
przejście podziemne: nie ma i nie było
kasa: zlikwidowana lub nieczynna
przejście nadziemne: nie ma i nie było
wieża wodna: nie ma, być może była
perony: Perony: 2
Krawędzie peronowe: 3
kody: HAFAS:5100831
IBNR:5101
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  38,555 Kutno – Piła Główna (18)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Stacje w pobliżu
Gołaszewo Kujawskie (kujawsko-pomorskie) 4,00 km
Wiktorowo (kujawsko-pomorskie) 5,06 km
Warząchewka (kujawsko-pomorskie) 8,02 km
Kaliska Kujawskie (kujawsko-pomorskie) 10,88 km
Mielęcin (kujawsko-pomorskie) 11,68 km
Świętosław (kujawsko-pomorskie) 12,89 km

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze.Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania, bądź niezmieniającą przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Czerniewice

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...