Radlin Wielkopolski
Ostatnia zmiana: 2025-04-04
Opis ogólny |
---|
Opis budynków: Artykuł o zburzeniu budynku tutaj: http://www.infotext.nazwa.pl/index.php?subaction=showfull&id=1240406641&archive=&start_from=&ucat=1& (info: Bartek Jaszczur, 24-04-2010) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
budynki dworcowe: | był, ale już nie istnieje | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | nie ma, być może były | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 2 |
|
kody: |
HAFAS:5103061 IBNR:7419 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
101,765 | Oleśnica – Chojnice (281) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-07-20 20:37:12)
Peron w Radlinie oraz Żerkowie zostaną wyremontowane za 7,5 mln.
https://epoznan.pl/n… -
#2
X. Piast II Chrobry
(2024-02-03 18:09:57)
Po starym peronie nie ma już śladu. Teraz ma być wygodnie i bezpiecznie.
https://epoznan.pl/n…
"Już zapowiedziano, że po zakończeniu przebudowy pierwszego peronu, w podobnym standardzie wkrótce zmodernizowana zostanie sąsiednia platforma (peron nr 2, od strony miejscowości Mieszków). "Dla zwiększenia bezpieczeństwa peron, znajdujący się teraz pomiędzy dwoma torami, zostanie zdemontowany, a nowy powstanie przy torze prowadzącym w kierunku Jarocina. Prace są ujęte w rozkładzie jazdy i nie wpływają na kursowanie pociągów" - dodaje rzecznik." -
#3
(odp. na #2)
wasiukibic
(2024-02-03 23:20:50)
"Prace są ujęte w rozkładzie jazdy i nie wpływają na kursowanie pociągów" - w teorii, bo w praktyce tor 2, na odcinku Żerków - Jarocin jest zawarty (w Żerkowie stoi D1) i kilku-, kilkunastominutowe obsuwy w kursowaniu pociągów się zdarzają.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Radlin Wielkopolski