Mysłakowice
Ostatnia zmiana: 2025-06-16
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#14
et21
(2023-09-28 17:59:08)
@#10 - pytanie 311. ,,Odpowiedź: Wykonawca winien wycenić z koncepcji: Rozjazd oznaczony kolorem czerwonym jako nr 1 oraz rozjazd nr 2 oznaczony kolorem czarnym, wstawka między tymi rozjazdami oraz odcinek toru nr 1 do kilometra 30+226. Tor nr 2 od rozjazdu nr 1 do rozjazdu nr 2.'' Szczerze mówiąc, nie rozumiem tego rozwiązania, wydaje mi się że lepiej było zostawić pół rozjazdu nr 4, wtedy nie byłoby odcinka kolizyjnego tuż przed peronem. A już supertanio by było zostawić tylko czerwony rozjazd nr 2 i tory na każdy kierunek po osobnych stronach peronu.
@#13 - liczba i sposób wbudowania rozjazdów w Karpaczu, jak i na całej linii przewija się wielokrotnie w QA (nawet z kolorkami, jak dla dzieci hehe) w sumie nawet pytano po kilka razy o to samo. Polecam się zapoznać. -
#15
(odp. na #10)
X. Piast II Chrobry
(2023-09-28 20:53:41)
To nie pojadę już z Karpacza jak ostatnio, pamiętnego 30.04.1986???
-
#16
Błażej Kopka
(2023-09-28 23:50:55)
Tylko rozjazd nr 2? Czyli bez mijanki w Mysłakowicach, jako na przyszłość stacji węzłowej??? Jeszcze Karpacz mógłby się udać, ale jak tu ma się bez mijanki jeździć na zmianę raz do Karpacza, a raz do Kamiennej Góry, to jaki wyjdzie takt?
-
#17
Błażej Kopka
(2023-09-29 23:31:20)
Tak swoją drogą, to ten rozjazd nr 2 leży na gruncie już. Tylko ta ich numeracja dziwna - wychodzi na to, że od Jeleniej do Karpacza/Kowar nr będą szły: 2-1-3. W sumie to historyczny moment - pierwszy rozjazd DSDiK na pierwszej (w przyszłości) stacji węzłowej, w dodatku na podkładach strunobetonowych.
-
#18
Błażej Kopka
(2024-01-27 15:18:38)
Jest przetarg na rewitalizację zabytkowego peronu z wiatą. Tylko coś mi się daty nie zgadzają - przetarg będzie przy dobrych wiatrach rozstrzygnięty z końcem lutego, czyli przy optymistycznych założeniach w marcu mogą rozpocząć się prace, które są planowane na 6 miesięcy. To z kolei oznacza, że pociągi mogłyby zacząć się tu zatrzymywać dopiero po czerwcowej korekcie rozkładu i wznowieniu ruchu. A co do tego czasu? Pociągi nie zatrzymają się tutaj? Czy raczej należy to odczytywać między wierszami, że nawet czerwcowy termin wznowienia ruchu w ogóle jest zagrożony?
-
#19
et21
(2024-02-02 20:47:19)
A wiadomo, po co Pan Blakop zadaje pytania nt. przyszłości, która jest nieznana? Zakłady zbiera?
-
#20
Zszokowany
(2024-07-02 20:10:09)
Ludzie, przecież to jest dokumentacja części linii 308, do Kowar. Dlatego nie zawiera infrastruktury do Karpacza. Do Karpacza jest osobny projekt.
-
#21
Błażej Kopka
(2025-04-03 13:13:26)
Fundacja "Ocalić od zapomnienia" wystąpiła do Starosty Karkonoskiego w kwestii współdziałania przy przejęciu budynku dworca dworca (PKP bezskutecznie próbuje sprzedać dworzec od pewnego czasu).
-
#22
Igor13
(2025-06-04 21:43:48)
Opis ogólny powinien zostać zmieniony i zaktualizowany do tego, w jakim obecnie stanie jest stacja.
-
#23
Łukasz Rodziewicz-Rusztecki
(2025-06-11 07:55:12)
Czy rewitalizacja drewnianych wiat peronowych jest dalej w planie?
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Mysłakowice