Mysłakowice
Ostatnia zmiana: 2025-06-16
Opis ogólny |
---|
Jedna z najpiękniej położonych stacji na Dolnym Śląsku. Można z niej podziwiać całe Karkonosze. Szkoda, że nieczynna :( Właściwie na terenie całej stacji zamieniło się w las. Perony się trzymają, przejście podziemne zalane, nieczynne semafory ledwie wystają z koron młodych drzew. (kwiecień/maj 2013) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | dolnośląskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | W budynku sklepiki hurtownie i dzięki temu jeszcze jakoś się trzyma. Niestety od strony torowiska widać, że to już niemal ruina. (kwiecień/maj 2013) | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: |
2023-01-30: wiata peronowa zawaliła się. Wiata nad peronem 2 lada chwila się zawali, albo ją rozbiorą (co głoszą stosowne tabliczki). Latem 2015 od strony południowej brakuje sporych fragmentów dachu. Obecnie jest remont po wiatach nie ma śladu. |
|
semafory: | kształtowe zdewastowane | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: zlikwidowane zasypane Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | Ms w budynku dworca zlikwidowana | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 2 |
|
kody: | IBNR:6284 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
30,377 | Kamienna Góra – Jelenia Góra (308/345) | ||
0,000 | Mysłakowice – Karpacz (340) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Inne punkty należące do stacji | |
---|---|
Początek LK340 |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#14
et21
(2023-09-28 17:59:08)
@#10 - pytanie 311. ,,Odpowiedź: Wykonawca winien wycenić z koncepcji: Rozjazd oznaczony kolorem czerwonym jako nr 1 oraz rozjazd nr 2 oznaczony kolorem czarnym, wstawka między tymi rozjazdami oraz odcinek toru nr 1 do kilometra 30+226. Tor nr 2 od rozjazdu nr 1 do rozjazdu nr 2.'' Szczerze mówiąc, nie rozumiem tego rozwiązania, wydaje mi się że lepiej było zostawić pół rozjazdu nr 4, wtedy nie byłoby odcinka kolizyjnego tuż przed peronem. A już supertanio by było zostawić tylko czerwony rozjazd nr 2 i tory na każdy kierunek po osobnych stronach peronu.
@#13 - liczba i sposób wbudowania rozjazdów w Karpaczu, jak i na całej linii przewija się wielokrotnie w QA (nawet z kolorkami, jak dla dzieci hehe) w sumie nawet pytano po kilka razy o to samo. Polecam się zapoznać. -
#15
(odp. na #10)
X. Piast II Chrobry
(2023-09-28 20:53:41)
To nie pojadę już z Karpacza jak ostatnio, pamiętnego 30.04.1986???
-
#16
Błażej Kopka
(2023-09-28 23:50:55)
Tylko rozjazd nr 2? Czyli bez mijanki w Mysłakowicach, jako na przyszłość stacji węzłowej??? Jeszcze Karpacz mógłby się udać, ale jak tu ma się bez mijanki jeździć na zmianę raz do Karpacza, a raz do Kamiennej Góry, to jaki wyjdzie takt?
-
#17
Błażej Kopka
(2023-09-29 23:31:20)
Tak swoją drogą, to ten rozjazd nr 2 leży na gruncie już. Tylko ta ich numeracja dziwna - wychodzi na to, że od Jeleniej do Karpacza/Kowar nr będą szły: 2-1-3. W sumie to historyczny moment - pierwszy rozjazd DSDiK na pierwszej (w przyszłości) stacji węzłowej, w dodatku na podkładach strunobetonowych.
-
#18
Błażej Kopka
(2024-01-27 15:18:38)
Jest przetarg na rewitalizację zabytkowego peronu z wiatą. Tylko coś mi się daty nie zgadzają - przetarg będzie przy dobrych wiatrach rozstrzygnięty z końcem lutego, czyli przy optymistycznych założeniach w marcu mogą rozpocząć się prace, które są planowane na 6 miesięcy. To z kolei oznacza, że pociągi mogłyby zacząć się tu zatrzymywać dopiero po czerwcowej korekcie rozkładu i wznowieniu ruchu. A co do tego czasu? Pociągi nie zatrzymają się tutaj? Czy raczej należy to odczytywać między wierszami, że nawet czerwcowy termin wznowienia ruchu w ogóle jest zagrożony?
-
#19
et21
(2024-02-02 20:47:19)
A wiadomo, po co Pan Blakop zadaje pytania nt. przyszłości, która jest nieznana? Zakłady zbiera?
-
#20
Zszokowany
(2024-07-02 20:10:09)
Ludzie, przecież to jest dokumentacja części linii 308, do Kowar. Dlatego nie zawiera infrastruktury do Karpacza. Do Karpacza jest osobny projekt.
-
#21
Błażej Kopka
(2025-04-03 13:13:26)
Fundacja "Ocalić od zapomnienia" wystąpiła do Starosty Karkonoskiego w kwestii współdziałania przy przejęciu budynku dworca dworca (PKP bezskutecznie próbuje sprzedać dworzec od pewnego czasu).
-
#22
Igor13
(2025-06-04 21:43:48)
Opis ogólny powinien zostać zmieniony i zaktualizowany do tego, w jakim obecnie stanie jest stacja.
-
#23
Łukasz Rodziewicz-Rusztecki
(2025-06-11 07:55:12)
Czy rewitalizacja drewnianych wiat peronowych jest dalej w planie?
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Mysłakowice