Babimost
Ostatnia zmiana: 2024-08-27
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | lubuskie | |
| dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
| budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | małe wiaty peronowe | |
| semafory: | świetlne | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: |
dysponująca Bm od strony Zbąszynka wykonawcza Bm1 od strony Sulechowa |
|
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 2 |
|
| kody: |
EPA:5100709 HAFAS:5100492 IBNR:7022 |
|
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 9,228 | Zbąszynek – Guben (358/494) | ||
| Babimost – bocznice | |||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-05-31 00:27:53)
Po przebudowie stacji jest podział funkcji peronów:
-boczny przy budynku służy osobowym PR, które na niego zjeżdżają,
-środkowy służy IC. -
#2
(odp. na #1)
Andrzej Klauza
(2023-05-31 22:33:34)
Nie ma czegoś takiego. Fakt, że perony są różnej długości, ale to nie oznacza przypisania ich do konkretnego przewoźnika.
-
#3
(odp. na #2)
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-06 23:57:27)
Nie dla przewoźników a dla pociągów, pociągi osobowe, w tym wypadku PR, zjeżdżają zawsze na peron przy budynku dworca, nawet przy braku krzyżowania z IC.
-
#4
(odp. na #3)
Andrzej Klauza
(2023-06-07 07:57:33)
Wystarczy spojrzeć na plakatowy rozkład jazdy, na którym widać, że na tor nr 2 przy peronie 1. zjeżdżają pociągi tylko podczas krzyżowań. To, że to są akurat pociągi PR to wynika z zaplanowanego rozkładu jazdy. Pewnie chodzi o to żeby pośpiesznego nie brać na bok. Jak nie ma krzyżowania, to każdy pociąg wjeżdża na tor główny zasadniczy przy peronie 2.
-
#5
TraB
(2024-03-17 10:50:16)
Dworzec przeszedł renowację. Pod koniec stycznia został oddany do użytku wyremontowany dworzec, na którym podróżni mogą w estetycznym wnętrzu i cieple oczekiwać na pociąg. W poczekalni dostępne są automaty z przekąskami i kawą oraz toalety. Kas biletowych nie przewidziano.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Babimost
Ogólnopolska Baza Kolejowa