OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Piasek

Ostatnia zmiana: 2016-09-08

Opis ogólny
Opis infrastruktury: Dwa perony: W kierunku Katowic z rozebraną wiatą przystankową, w kierunku Bielska-Białej, Zwardonia - wiata istnieje. (info: Michał Pawlak, 2008-01-18)

Opis budynków: Budynek dworca składa się z kilku pomieszczeń: pomieszczenie dróżnika, kotłownia, kasa biletowa (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-13:50), poczekalnia, szalety (od dawna nieczynne). (info: Michał Pawlak, 2008-01-18)
Dane tabelaryczne
Województwo: śląskie
dodatkowe tory: nie ma i nie było
budynki: używany zgodnie z przeznaczeniem
lokomotywownia: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: mała wiata przystankowa
semafory: świetlne
przejście podziemne: nie ma i nie było
kasa: zlikwidowana lub nieczynna
przejście nadziemne: nie ma i nie było
wieża wodna: nie ma i nie było
perony: Perony: 2
Krawędzie peronowe: 2
kody: HAFAS:5102752
IBNR:4253
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  31,597 Katowice – Zwardoń (– Skalité Serafínov) (139/489)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Stacje w pobliżu
Czarków (woj. śląskie) 0,90 km
Pszczyna Czarków (woj. śląskie) 2,16 km
Pszczyna (woj. śląskie) 4,14 km
Radostowice (woj. śląskie) 5,91 km
Kobiór (woj. śląskie) 5,92 km
Goczałkowice (woj. śląskie) 7,66 km

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Pisanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.

Komentarze:

  • #1 Twardowski (2017-10-22 12:40:27)
    Przy otwartych szlabanach semafor odstepowy wskazuje dla pociagu wolna droge ; zatem nie ma zaleznosci miedzy szlabanem a sygnalami na semaforach.
    Strzezonego Pan Bog strzeze - chyba na takiej zasadzie prowadzony jest ruch pociagow i bespieczenstwo na przejezdzie !
  • #2 Sławek (2017-10-22 22:46:04)
    Jakby to był zwykły semafor odstępowy, to racja była by po stronie Twardowskiego, ale skoro to jest SBL, to nie rozumiem w czym problem. Trudno żeby uzależniać każde rogatki od blokady. Nie przesadzajmy. Obowiązkiem maszynisty jest obserwować drogę i rogatki, a kierowcy samochodu patrzeć się w obie strony.

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Piasek

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...