OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Warszawa Ursus

Ostatnia zmiana: 2025-04-10

Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Adolf Nowak de Piaskowski (2022-03-20 00:58:33)
    Katastrofa kolejowa w Ursusie:
    https://pl.wikipedia…
  • #2 Błażej Kopka (2024-10-23 10:23:24)
    Ludziom w Warszawce naprawdę odbija. Ja rozumiem służbowe auto pod dom, ale to już lekka przesada: https://www.google.p…
  • #3 (odp. na #2) Kuracyja (2024-11-14 21:57:33)
    ZZM się bardzo ucieszy na pierwsze zdanie.
  • #4 Błażej Kopka (2024-11-15 22:58:33)
    Ojej - co teraz? Nie będą już kryć kolegów w sprawach naprawdę oczywistych, choćby z ostatnich dni, o których @Kuracyja na pewno wie? :)
  • #5 (odp. na #4) Kuracyja (2024-11-17 01:22:30)
    Błażeju, nie wiem, czy wczytywałeś się w szczegóły (zgaduję, że nie), ale oświecę ciebie:

    1) Zdarzenie w Psarach miało miejsce w kwietniu, a nie w ostatnich dniach. O sprawie informowałem jako pierwszy na Twitterze (albo X, wybierz sobie nazwę). Byli tacy, co mi nie wierzyli i oznaczali posłankę Matysiak, prosząc o interpelację w tej sprawie (!). Jakoś prawie wszystkim nad głową przeleciała publikacja Kolejowego Portalu w czerwcu (tak, też o tym pisałem na tt/X) i już tam pojawiła się informacja że maszynista trafił do PLK. Dopiero jak Polityka o tym napisała po pół roku (nie wspominając o przejściu mecha do PLK), a radny Hirny-Budka wrzucił zdjęcie tego fragmentu, zrobiła się afera - a ja otrzymałem dwa pytania o to, czy o sprawie w ogóle wiem.
    2) O tym, że maszynista Sobieskiego ma plecy, wiemy z jednego komentarza. W innym (znajdującym się pod postem Bartosza Jakubowskiego wyjaśniającego błędy w tekście) pojawia się zaś info, żeby szczegóły pochodzące od prezydenta Miętka "dzielić na dwa" jeżeli chodzi o ecodriving, ale przyznaje mu rację, że ta aplikacja dołożyła kolejnego obowiązku do sterty innych. Jeżeli podejrzewasz że ZZM go krył, to proszę bardzo skontaktować się z ZZM lub samym prezydentem Miętkiem.
    3) Jeżeli sugerujesz mi, że wiedziałem przed innymi, co się działo z maszynistą Sobieskiego w kontekście w/w krycia, to zaczynasz ostro przesadzać (mówiąc łagodnie), ostatni raz z kimkolwiek z ZZM, albo jakimikolwiek związkowcami miałem kontakt w dniu odsłonięcia kamienia upamiętniającego katastrofę w Ursusie i kontaktowałem się z nimi jedynie w tej konkretnej sprawie.
    4) Kabina EU07-483 (ex EP07-1503) stoi tam od max 2 lat, w środku jest symulator, jak są jakieś wydarzenia we współpracy z "lokalsami", to można wejść do środka (ostatnio pamiętam w 2023 pod koniec lipca, jak był spacer, to byłem). W 2019 na posesji pojawiła się SM03, ale widać że nie budzi takiego podniecenia, jak siódemka. A tym bardziej nie wzbudza niczyjej ciekawości lokalizacja siedziby na wysokości lokalizacji semafora 94 (wg ZZM jest to przypadek, a siedzą od ok. 2010), ale kogo obchodzi jakaś najtragiczniejsza katastrofa kolejowa po 1989 roku.

    Także tego. Oszczędź sobie niektórych komentarzy, bardzo ciebie proszę.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Warszawa Ursus

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...