Mojusz - źródła danych
Ostatnia zmiana: 2025-09-24
Skatalogowane źródła danych odnoszące się do tego punktu
Jeśli w szczegółach występują skróty lub symbole, najechanie na nie kursorem, pokaże ich dokładniejszy opis.
data | typ | tytuł | Szczegóły |
---|---|---|---|
1922-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1922 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Kartuzy – Kętrzyno
72 km; Mojusz (p. o.) |
1923-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1923 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Praust – Kartuzy – Kętrzyno
75 km; Mojusz (p. o.) |
1925-06-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1925 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Praust – Kartuzy – Kętrzyno
75 km; Mojusz (p. o.) |
1926-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1926/1927 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Praust – Kartuzy – Kętrzyno
75 km; Mojusz (p. o.) |
1927-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1927/1928 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Praust – Kartuzy – Kętrzyno
75 km; Mojusz (p. o.) |
1928-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1928/1929 |
tab. 3: Danzig (Gdańsk) – Praust – Kartuzy – Kętrzyno
73 km; Mojusz (p. o.) |
1929-05-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1929 |
tab. 15: Kartuzy – Kętrzyno
20 km; Mojusz (p. o.) |
1929-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1929/1930 |
tab. 15: Kartuzy – Kętrzyno
20 km; Mojusz (p. o.) |
1930-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1930 |
tab. 15: Kartuzy – Kętrzyno
20 km; Mojusz (p. o.) |
1931-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1931/1932 |
tab. 15: Kartuzy – Kętrzyno
20 km; Mojusz (p. o.) |
1933-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1933 |
tab. 114: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1934-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1934 |
tab. 114: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1935-09-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1935 |
tab. 137: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1936-09-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, jesień 1936 |
tab. 137: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1937-12-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1937/1938 |
tab. 137: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1938-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1938/1939 |
tab. 137: Kartuzy – Kętrzyno
19 km; Mojusz (p. o.) |
1939-05-15 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1939 |
tab. 137: Somonino – Kartuzy – Kętrzyno
27 km; Mojusz (p. o.) |
1943-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Niemcy, lato 1943; część północna |
tab. 131p: Lauenburg (Pom) – Karthaus (Westpr) – Praust (– Danzig)
40,6 km; Mooswalde |
1945-10-25 | Publiczne rozkłady jazdy | Północna DOKP, zima 1945 |
tab. 32: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
24 km; Mojusz |
1946-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1946/1947 |
tab. 279: Pruszcz Gd. – Stara Piła – Lębork – Łeba
62 km; Mojusz (p. o.) |
1947-10-05 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1947/1948 |
tab. 279: Pruszcz Gdański – Stara Piła – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p. o.) |
1948-02-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1948 |
str. 184; Mojusz |
1948-05-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1948 |
tab. 454: Pruszcz Gdański – Stara Piła – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p. o.) |
1948-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1948/1949 |
tab. 454: Pruszcz Gdański – Stara Piła – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p. o.) |
1950-05-14 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1950 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Stara Piła – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p.o.) |
1951-05-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych Kolei Żelaznych 1951 |
str. 204; Mojusz |
1951-10-07 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1951/1952 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Stara Piła – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p.o.) |
1953-05-17 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1953 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p.o.) |
1953-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1953 |
str. 224; Mojusz |
1953-10-04 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1953/1954 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz (p.o.) |
1954-10-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1954/1955 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz |
1955-10-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1955/1956 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz |
1957-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1957-1958 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz |
1958-09-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1958/1959 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork – Łeba
61 km; Mojusz |
1959-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1959 |
str. 274; Mojusz |
1960-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1960 | |
1961-10-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1961/1962 | |
1962-09-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1962/1963 | |
1963-05-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1963 | |
1964-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1964 | |
1965-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1965-1966 | |
1966-05-22 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz Odległości Taryfowych PKP 1966 |
str. 280; Mojusz |
1967-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1967-1968 | |
1970-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1970-1971 | |
1971-05-23 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1971-1972 | |
1973-06-03 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1973-1974 | |
1975-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1975-1976 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1975-06-01 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Alfabetyczny spis stacji i odpowiadajacych im numerów (ruch pasażerski) |
str. 22; Mojusz |
1977-05-22 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1977-1978 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1978-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1978-1979 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1980-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1980-1981 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1981-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1981-1982 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1983-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1983-1984 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1985-06-02 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1985-1986 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1987-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1987-1988 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1989-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1989-1990 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1990-05-27 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1990-1991 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1992-05-31 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1992-1993 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1993-09-26 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, zima 1993/1994 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1994-05-29 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, lato 1994 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
61 km; Mojusz (Ord) |
1995-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1995-1996 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
79 km; Mojusz (Op) |
1997-06-01 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1997-1998 |
tab. 441: Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
79 km; Mojusz (Op) |
1998-05-24 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska 1998-1999 |
tab. 441: Kartuzy – Lębork
19 km; Mojusz |
1999-05-30 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 1999-2000 |
tab. 441: Kartuzy – Lębork
19 km; Mojusz |
2000-05-28 | Publiczne rozkłady jazdy | Polska, 2000-2001 |
tab. 441: Somonino – Kartuzy – Lębork
27 km; Mojusz |
2014-02-07 | Wykazy linii, punktów eksploatacyjnych, odległości taryfowych | Wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych |
str. 58; Mojusz |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Watermarines
(2022-01-22 22:27:12)
Z Mojusza, kiedyś wychodziła kolejka wąskotorowa do cegielni Długi Kierz i do kamieniołomu Kamienny Dół (kolejka zaznaczona na Atlasie Kolejowym 2011).
-
#2
(odp. na #1)
Paweł Skup
(2022-01-23 09:19:52)
Natomiast na OpenRailwayMap jakiś optymista pociągnął odnogę tej kolejki aż za Mściszewice, pomijając tę istniejącą niegdyś do Kamiennego Dołu.
Jestem ciekaw, czy to nadinterpretacja, czy może są jakieś przesłanki. -
#3
wiadomo_kto
(2022-01-23 11:11:06)
Nie wychodziła, bo Mojusz był przystankiem osobowym (Od w WOT-cie z 1966 r.)
Na miej więcej km. 60,3 była bocznica szlakowa firmy TRI, długości 895,5 m.
Szczegóły tu:
https://www.szukajwa…
Wychodzi, że czasowo nieczynna/rozebrana. -
#4
(odp. na #3)
Paweł Skup
(2022-01-24 09:48:17)
Przyjmując oczywiste założenie, że tor wąskotorowy nie odgałęział się, a co najwyżej był styczny do normalnego, nie sposób zaprzeczyć treści mapy WIG P31-S26-Kartuzy z roku 1927 oraz licznym artykułom prasowym wyeksponowanym na Pomorskim Forum Eksploracyjnym, dotyczącym tej kolejki, a także opublikowanym wspomnieniom świadków i eksploratorów. Fakt, że oba obiekty dzieliło ~400 m w linii prostej nie ma tu większego znaczenia, gdyż biorąc po uwagę specyfikę Bazy, nie ma lepszego miejsca do wspomnienia o niej "na szybko". Gdy zbierze się stosowna ilość wiarygodnego materiału, można namawiać Marka do narysowania/umieszczenia na mapie obiektów i kolejnej pozycji w bazie danych.
Odrębną sprawą jest ustalenie, skąd autor mapy wspomnianej przeze mnie w #2 ( https://www.openrail… ) uzyskał swoje informacje.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Mojusz