Jelenia Góra Zabobrze
Ostatnia zmiana: 2022-12-08
Opis ogólny |
---|
Peron po zachodniej stronie postawiono w miejscu toru linii 283, którą przez przystanek puszczono torem LK311. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | dolnośląskie | |
dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
budynki dworcowe: | nie ma i nie było | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: | 2 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
127,125 | Wrocław Świebodzki – Zgorzelec (– Görlitz) (274/493) | ||
Jelenia Góra – Żagań (283) | |||
-2,155 | Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna (– Harrachov) (311/590) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Darek Nowak
(2020-02-24 21:08:31)
Wg mojej skromnej opinii, wszystkie te przystanki na "311" to wyrzucone w błoto > 20 mln PLN.
-
#2
(odp. na #1)
wasiukibic
(2020-02-25 14:34:35)
W tym momencie stałeś się jednym z wrogów publicznych w Jeleniej Górze i okolicach. Spodziewaj się, że w najbliższym czasie trafisz na czarną listę KODLKPM, powielaną bez opamiętania pod wszystkimi możliwymi artykułami dotyczącymi kolei na Dolnym Śląsku.
-
#3
Gal Anonim
(2020-02-25 18:09:44)
Kolega ma rację!
Pamiętaj że to Jelenia jest najważniejsza na kolejowej mapie Polski a Lwówek to jest kolejowa stolica Polski. Opętane mikolstwo teraz nie da Ci żyć... -
#4
wasiukibic
(2020-02-25 19:14:16)
Śmiechem żartem ale po necie lata lista realnych osób (podana z imienia i nazwiska), którzy systematycznie obrzucani są błotem, a moderatorzy z innych portali nic z tym nie robią, mimo że to jest ewidentne szarganie czyjegoś dobrego imienia. Co nieco mogliby nawet o tym powiedzieć nasi niektórzy koledzy z OBK.
-
#5
et21
(2020-02-27 09:29:36)
@admin
Proszę o usunięcie komentarzy dotyczących zasadności (lub nie) (ro)zwoju kolei i konfliktów grup interesów. To nie to forum. -
#6
(odp. na #5)
wasiukibic
(2020-02-27 11:53:29)
Kolega Darek wyraził swoją opinię (ma do niej prawo, a nawet w którymś z postów ją uzasadnił, podając wymianę pasażerów na przystankach). Jeżeli się z nim nie zgadzasz - zapraszam do dyskusji. A ironia i sarkazm też są czasem potrzebne. U nas to i tak jest lajcik.
-
#7
(odp. na #3)
Darek Nowak
(2020-02-28 12:42:52)
Gal anonim:
JG była faktycznie węzłem, ale kiedyś.
Sam pamiętam lata 70/80 - te gdy stacja była zawalona towarami i był duży ruch pasażerski.
Ale to se ne vrati, jak mówią Czesi. -
#8
et21
(2022-12-31 23:47:22)
Z perspektywy czasu - na przystanku jest wymiana, zarówno na kierunku Zgorzelec, jak i Szklarska. Do tego w końcu, po 25 latach, zrobiono cywilizowane przejście przez tory. Zatem budowa jak najbardziej uzasadniona. Co do 20 baniek - zgadza się, rozrzutność i niegospodarność PLK nie zna granic. Chociaż należy pamiętać, że tam jest wysoki nasyp i potrzebne były roboty ziemne, oraz że częscią kosztów mogła być korekta przebiegu 283.
Z ciekawostek - tylne ściany w wiatach są ażurowe, stąd ochrona przed wiatrem i deszczem jest żadna. -
#9
et21
(2023-10-14 20:52:20)
Wymiana dziś na kursie do Goerlitz, 17.45: 15 wsiadło, 1 wysiadła.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Jelenia Góra Zabobrze