Karol Miarka
Ostatnia zmiana: 2021-04-02
Opis ogólny |
---|
Posterunek odgałęźny kolei piaskowych "Karol Miarka". |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | śląskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma, być może była | |
semafory: | były semafory świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): | nie ma i nie było | |
kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | nastawnia "KMr" | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: | był przystanek dla pracowników piaskowni/kolei piaskowych |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
2,169 | Zygmunt August – Karol Miarka – Szyb Piast (KWK Polska) (KP 210) | ||
10,867 | Michał – Haldex Szombierki – Karol Miarka (KPK-LK 309) | ||
0,000 | Karol Miarka – KWK Rozbark (RO) – Bytom (PKP) – KWK Centrum Szombierki (KP 211) | ||
Karol Miarka – bocznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
wasiukibic
(2021-01-05 22:07:27)
Na Bazie Kolejowej brak, ale mapa wskazuje, że istniał odcinek torów z posterunku Karol Miarka, w kierunku północnym, do Szybu Karol Miarka, należącego dawniej do KWK Łagiewniki, zlikwidowanej w latach 90. XX wieku. Do wyżej wymienionego szybu dochodził także tor wąski, odgałęziający się gdzieś w okolicy Pola Północnego. Czy ktoś miałby info potwierdzające/obalające tą tezę?
-
#2
Buczek21
(2021-04-03 15:24:45)
Było odgałęzienie. Byłem tam dzisiaj na lekkim rekonesansie 03.04.2021. Jest reszta zarośniętego nasypu.
Reszta dość porządnie opisana na stronie: https://kolejpiaskow…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Karol Miarka