Bobrowniki
Ostatnia zmiana: 2023-11-25
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | śląskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki dworcowe: | był, ale już nie istnieje | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
9,000 | Bytom Wąskotorowy – Bibiela |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Damian "CenTraX!" Stupień
(2021-03-04 13:11:52)
Budynki zaplecza administracyjnego własnie są rozbierane (te ruiny).
-
#2
U. Twardowski
(2021-04-06 22:00:22)
W latach 1970 - 80 w rejonie Suchej Gory na odcinku od strony Stroszka w dol do Bobrownik byly 2 szlabany zamykajace ten odcinek drogi w czasie odstrzalu dolomitow; zdarzalo sie, ze kamienie roznej wielkosci ladowaly na drodze; byly to kolejowe mechaniczne szlabany bez napedu - tylko koziol i drag szlabanu z obsluga na miejscu, na gorze i na dole przy szlabanie byly dosyc solidne metalowe kabiny z kratami na oknach, tam bylo schronienie dla obslugi szlabanu w razie jakby kamienie spadaly na droge - pracownicy odpowiednio wczesnie byli na stanowiskach - zamykali ruch samochodow i po syrenie aktywowano materialy wybuchowe , mozna bylo dobrze widziec czy po wybuchu jezdnia jest wolna ; szlabany podnoszono - droga wolna dla ruchu kolowego.
Jadac dalej w strone Bytomia byl post. Stroszek - jezdnie przecinal tor waskotorowki ; Stroszek obslugiwal przejazd, dla tramwaju byly po obu stronach ustawione kolejowe semafory przy zamknietym przejezdzie wyswietlaly czerwone swiatlo dla tamwaju, budynek posterunku chyba istnieje do dzis, dlugie lata byla tam kawiarenka, czy lodziarnia -
#3
Senda
(2021-09-13 17:11:51)
Na pięciu zdjęciach w galerii jest kamieniołom Blachówka, a nie Bobrowniki. Kiedy w końcu ludzie nauczą się odróżniać te dwa kamieniołomy? Stacja Bobrowniki nigdy nie istniała. Przy kamieniołomie Bobrowniki znajdowała się stacja Lazarówka.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Bobrowniki