Kraków Wesoła
Ostatnia zmiana: 2019-12-29
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | małopolskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki: | był, ale już nie istnieje | |
lokomotywownia: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | świetlne | |
przejście nadziemne/podziemne, windy: |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
1,652 | Kraków Główny Osobowy – Kraków Czyżyny | ||
1,700 | Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Stacje w pobliżu | |
---|---|
Kraków Grzegórzki (woj. małopolskie) | 0,27 km |
Kraków Grzegórzki [stacja] (woj. małopolskie) | 0,80 km |
Kraków Główny R411 (woj. małopolskie) | 1,07 km |
Kraków Zabłocie (woj. małopolskie) | 1,18 km |
Kraków Główny R409 (woj. małopolskie) | 1,19 km |
Kraków Główny (woj. małopolskie) | 1,39 km |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Szymon Komusiński
(2017-12-11 17:51:07)
Posterunek ponownie uruchomiony w roku 2017 jako tymczasowy, choć obecnie sterowany zdalnie z Krakowa Głównego i spełniający odmienną niż w przeszłości funkcję. Otwarcie posterunku (półtrapez z żeberkiem ochronnym i pełną sygnalizacją) pozwoliło ograniczyć długość jednotorowego "wąskiego gardła" na linii nr 91 do pierwszych niespełna 2 kilometrów; w przeciwnym razie konieczne byłoby - do czasu ukończenia przebudowy linii średnicowej - prowadzenie ruchu jednotorowego od Krakowa Głównego aż do Płaszowa i Bonarki.
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Kraków Wesoła