Wrocław Klecina
Ostatnia zmiana: 2025-07-26
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Stacja pełni obecnie rolę mijanki. Budynek przekwalifikowany na mieszkalny. Opis infrastruktury: Dodatkowe tory zarosły. Na południu stacji odbija bocznica do obszaru przemysłowego między ul. Kobierzycką, a rzeką Ślęzą. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | dolnośląskie | |
dodatkowe tory: | są, niezdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | wiata nad peronem | |
semafory: | świetlne zlikwidowane | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | Kl w budynku stacji zlikwidowana | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 2 |
|
kody: | IBNR:6510 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
10,371 | Wrocław Główny – Świdnica Kraszowice (285) | ||
Wrocław Klecina – bocznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Adolf Nowak de Piaskowski
(2022-05-24 21:36:14)
Koledzy, macie tak daleko zeby nie podjechac na Klecinę i pyknąć kilka fotosów?
-
#2
Michael
(2022-06-08 19:02:26)
KD nie uwzględniły w ogóle tutaj zatrzymań szynobusów po reaktywacji przewozów do Świdnicy?
-
#3
Błażej Kopka
(2022-06-09 01:47:30)
W ogóle tego przystanku nie uwzględniono. On już nie istnieje na chwilę obecną.
-
#4
Mszkl
(2022-06-09 09:48:41)
Za jakiś czas pewnie wróci kwestia jego odtworzenia, ze względu na zabudowujący się mieszkaniówką teren po drugiej stronie al. Karkonoskiej (np. Wille Klecina) z dogodnym dojściem/dojazdem ul. Kobierzycką. Do rozważenie wtedy przeniesienie peronu/ów 250 m na NE w pobliże przejazdu przez u. Kobierzycką właśnie.
-
#5
Błażej Kopka
(2022-06-09 17:33:18)
Niewykluczone. Linia 356 w wlkp (Poznań-Wągrowiec), która jest podawana jako najbardziej udany przykład rewitalizacji ewoluowała tak samo. Najpierw więcej kursów, potem dodatkowe przystanki, mijanki i tak dzieje się do teraz.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Wrocław Klecina