Nakło nad Notecią
Ostatnia zmiana: 2025-05-26
Opis ogólny |
---|
Stacja przebudowana w zakresie infrastruktury pasażerskiej ze środków finansowych „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Oprócz nowych peronów powstało dłuższe przejście podziemne, odnowiono wiaty nad peronami. Koszt inwestycji to 28 mln złotych netto. Ze środków samorządu wybudowano natomiast parking Park & Ride. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | kujawsko-pomorskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | Lokomotywownia: zdewastowany wachlarz na 7 stanowisk (info: Karol Romaniuk, 31-05-2010) | |
zadaszenie peronów: |
wiata nad peronem; małe wiaty przystankowe. |
|
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Schody ruchome: brak; Windy: czynne; Przejście podziemne: czynne; Przejście nadziemne: brak. |
|
kasa/biletomat: |
Kasa: zlikwidowana lub nieczynna; Biletomat: brak. |
|
nastawnie, strażnice, posterunki: |
"Nk" - czynna; pskp - czynny. |
|
wieża wodna: |
W Nakle nad Notecią są dwie wieże wodne, - pierwsza https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=19&okno=sub&sub=90 - druga https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=19&okno=sub&sub=88 Wieże stoją po obu stronach torów kolejowych, obydwie wieże należą do często spotykanych na polskich stacjach kolejowych, są oddalone od siebie o ok. 540 m. (info: Bolesław Wojtyniak, 2012-06) |
|
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 4 |
|
kody: |
EPA:5100174 HAFAS:5100254 IBNR:512 |
|
informacja pasażerska: |
Dynamiczna: dworcowe wyświetlacze, stacyjne megafony i zegary; Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. Tablice dworcowe. |
|
inne budynki: | Magazyny. |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
186,887 | Kutno – Piła Główna (18) | ||
235,135 | Oleśnica – Chojnice (281) | ||
Nakło – bocznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Widmo
(2018-04-24 08:06:01)
Prawdopodobnie zamknięta kasa biletowa
-
#2
Nakielanin
(2020-08-05 06:51:26)
Dworzec w opłakanym stanie. Minimalnymi środkami lekko odmalowany. Przejście podziemne w stanie krytycznym. Ogólnie KOSZMAR!
-
#3
Widmo
(2021-04-13 21:35:01)
Stan dworca słaby. Kasa biletowa zlikwidowana
-
#4
Kajetan
(2022-07-01 09:32:48)
Przejście podziemne wyposażone w oryginalne płytki ceramiczne, poręcze z kutymi podporami. Stan fatalny, liczne przecieki z gruntu w czasie opadów.
-
#5
Patryk Krzywiński
(2023-11-21 10:29:47)
Trwa przebudowa stacji w Nakle. https://www.naklo24.…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Nakło nad Notecią