Dychów
Ostatnia zmiana: 2024-07-28
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | lubuskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki dworcowe: | otwarty zdewastowany | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | kształtowe zlikwidowane, były tylko wjazdowe | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | dysponująca w budynku dworca zlikwidowana | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 0 (były 2) Krawędzie peronowe: 0 (były 2) |
|
kody: |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
7,202 | Stary Raduszec – Bad Muskau (365) | ||
Dychów – elektrownia wodna |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
wasiukibic
(2021-08-23 12:56:22)
Do elektrowni szczytowo-pompowej biegła bocznica kolejowa. Odgałęziała się ona od toru szlakowego kilkaset metrów na północny-zachód od mostu nad Kanałem Dychowskim, na północ. W związku z tym, że między poziomem szlakówki, a zabudowaniami elektrowni jest różnica kilkudziesięciu metrów, a hala generatorów jest położona równolegle do toru szlakowego, konieczne było zastosowanie toru wyciągowego, biegnącego na północ, do którego w międzyczasie dołączał tor z elektrowni, przecinający DW 287, biegnący w dużym spadku, wzdłuż drogi dojazdowej łączącej elektrownię z DW 287. Tory oczywiście są rozebrane, a na ich miejscu (poza obszarem elektrowni i drogi dojazdowej do nie) rozgościł się skład opału. Pozostał jeszcze ślad w przejeździe kolejowym przez DW 287 - poprzeczne spękania w asfalcie, w miejscu gdzie biegły szyny. http://www.polskanie… https://gazetalubusk…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Dychów