Kostrzyn Towarowy
Ostatnia zmiana: 2024-04-17
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Jacek
(2021-04-02 21:58:44)
W Kostrzynie są dwie grupy towarowe. Twoje ostatnie zdjęcia dotyczą posterunku KoB znajdującego się przy linii 273 z łącznicami do posterunku KoA, gdzie tam też jest dworzec towarowy z ładowniami dla linii 203 i 430 tyle że jeszcze bez trakcji elektrycznej. A fotki kolegi Podkowy powinny być zamieszczone dla posterunku KoA, a nie w galerii posterunku KoB. Jakieś nowe przepisy? Lokomotywownia w połowie jest czynna, z taborem nawet ciekawym, czy unikatowym, jak SU45, w liczbie dwie sztuki i nie tylko, z tego jedna jest często czynna.
-
#2
wasiukibic
(2021-04-02 22:18:45)
Żadne nowe przepisy. Jako osoba moderująca zdjęcia nieraz ingeruję w przypisanie, jednak nie jestem aż tak obcykany w węźle kostrzyńskim, szczególnie w częściach towarowych, żeby wychwycić wszystkie niuanse. Proszę o propozycje poprawy przypisania.
-
#3
Jacek
(2021-04-02 22:41:33)
Sorry, chyba tak musi zostać, ze względu na wspólny dworzec osobowy, który tu nie idzie podzielić, zapędziłem się trochę.
-
#4
Karol Romaniuk
(2021-04-03 01:37:05)
Dla mnie sprawa jest prosta. Byłem w Kostrzynie kilka razy na Woodstocku, zwiedziłem miasto przy okazji....nad torami stacji Kostrzyn Towarowy jest kładka dla pieszych, dokładnie nad południową głowicą stacji. Wszystko co jest na północ od kładki - to jest stacja Kostrzyn Towarowy. Wszystko co na południe - to jest stacja Kostrzyn, z parowozownią, łącznicą między nadodrzanką a Ostbahnem i stacją towarową na Ostbahnie.
-
#5
Jacek
(2021-04-03 11:11:08)
Dla ścisłości, główny rozrząd za komuny, na stacji w Kostrzynie, odbywał się w rejonie posterunku KoA, z drugiej strony strony przy wyjeździe pociągów na obecne Barnówko. Praca tam trwała przez cały dzień i noc, z małymi przerwami. Było bardzo słychać, z daleka, dobiegające wagony na siebie. Rejon KoB miał mniej roboty, z większymi przerwami. Po zmianie ustroju, rejon KoA ogołocono, nie pamiętam, ale chyba z siedmiu torów rozrządczych, a na KoB jest ich tyle samo na dzisiaj.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Kostrzyn Towarowy