OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Piła Północ

Ostatnia zmiana: 2025-01-08

Opis ogólny
Opis budynków: Obecnie istniejący budynek pochodzi z początku wieku XX(ok. 1910). Niestety nie ma informacji, jak wyglądał poprzedni. (info: Karol Świergosz, 2005-11-08)
Dane tabelaryczne
Województwo: wielkopolskie
dodatkowe tory: nie ma i nie było
budynki dworcowe: nie ma i nie było
budynki obsługi taboru: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: nie ma i nie było
semafory: świetlne
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): Przejście podziemne: nie ma i nie było
Przejście nadziemne: nie ma i nie było
kasa/biletomat: nie ma i nie było
nastawnie, strażnice, posterunki: PPn
PPn1 zlikwidowana
wieża wodna: nie ma i nie było
perony: Perony: 0
Krawędzie peronowe: 0
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  0,000 Piła Północ – Ulikowo (403)  
  3,883 Piła Główna – Ustka (405)  
  Piła Główna – Piła Północ (999)  
  Piła Północ – Piła PŁB  
  Piła Północ – Zawada  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Znajdź stacje w pobliżu

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Przemysław Warczyński (2022-01-27 06:17:18)
    Zastanawiam się, czy może sensowne byłoby utworzyć obiekt Piła Dworzec Towarowy.
  • #2 (odp. na #1) Paweł Śliwiński (2022-01-29 14:27:02)
    A była kiedyś, z lokomotywownią i górką rozrządową.
  • #3 (odp. na #2) Przemysław Warczyński (2022-01-29 17:16:55)
    Nawet patrząc na mapę widać dwa mocno rozdzielone obiekty: Piła Główna i Piła Dworzec Towarowy.
  • #4 Programista Kolejowy (2025-06-09 19:45:40)
    271 [Wrocław Główny - Poznań Główny] na całym odcinku
    351 [Poznań Główny - Szczecin Główny] na odcinku Poznań Glówny - Poznań Główny POD
    354 [Poznań Główny POD - Piła Główna] na całym odcinku
    405 [Piła Główna - Ustka] od rozjazdu początkowego by przejechać na tory do Piły Północ
    Tory stacyjne piły
    18 [Kutno - Piła Główna] podobnie jak 405
    203 [Tczew - Kostrzyn] Ostbahn [tak samo]
    999 [Piła Główna - Piła Północ] na całym odcinku [totalny bezsens mogli nas 405 od razu puścić]
    405 [Piła Główna - Ustka] ponownie ale tym razem do Szczecinka.
    Po zatrzymaniu w Szczecinku, niestety urwał mi się materiał do Białogardu ale w ramach stacji skład przejechał jeszcze 210 [Chojnice - Runowo Pomorskie] by wbić się na 404
    404 [Szczecinek - Kołobrzeg] w tym fragment 202 [Gdańsk Główny - Stargard] w ramach przejazdu na stacji Białogard.

    Na piechotę zwiedzimy: linię portową w Kołobrzegu, gdzie pociągi jadą po ulicy i rondo, gdzie krajowa 11 zaczyna swój bieg do Bytomia.


    https://youtu.be/qLC…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Piła Północ

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...