Kiekrz
Ostatnia zmiana: 2025-05-20
Opis ogólny |
---|
Stacja wyposażona jest w komputerowe urządzenia sterowania ruchem ESA 44-PL. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | małe wiaty przystankowe | |
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne; Przejście nadziemne: nie ma i nie było. |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana | |
nastawnie, strażnice, posterunki: |
Nowa kontenerowa nastawnia dysponująca "Ki" od strony Rokietnicy. Stara nastawnia dysponująca "Ki" znajdowała się od strony Rokietnicy, została rozebrana w dniach 24-25 marca 2021 roku. Posterunek SKP znajdował się od strony Poznania Woli, został rozebrany w czerwcu 2019 roku. |
|
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 3 |
|
kody: |
HAFAS:5101606 IBNR:7189 |
|
informacja pasażerska: |
Dynamiczna: wyświetlacze peronowe, megafony, zegary; Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. Napis biało-czarny z nazwą stacji na budynku dworca. |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
12,909 | Poznań Główny – Szczecin Główny (351) | ||
20,368 | Zieliniec – Kiekrz (395) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Inne punkty należące do stacji | |
---|---|
Koniec LK395 |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#4
(odp. na #3)
Stanisław Pikul
(2018-11-02 13:06:44)
Tyle, że i tak wsiadanie do pociągów będzie się odbywało z terenu sąsiedniej gminy. Do Poznania należy tylko budynek stacyjny i niewielka część (ok. 20 %) przyległego peronu. Drugi peron i przebiegające obok tory w całości to już gmina Rokietnica. Aha- żeby nie było - miasto Poznań obejmuje też południowo-wschodnią głowicę stacji. ;)
-
#5
roman paul poznań
(2018-11-02 17:12:00)
Nie wchodziłem w szczegóły, swoja drogą idiotyczny podział.
- #6 Maciej (2019-03-01 15:48:39)
-
#7
(odp. na #6)
irek
(2019-03-02 11:49:12)
Apropo tego zdarzenia, mamy inny bardzo ciekawy temat - Dlaczego PUSTE węglarki jadą ze Śląska do portu w Świnoujściu ?
-
#8
(odp. na #7)
Damian Stupień
(2019-03-02 13:03:04)
W TG mijają się PEŁNE składy węgla jadące w przeciwnych kierunkach (składy ZSSK). Import/eksport ? ;)
-
#9
(odp. na #8)
irek
(2019-03-02 13:31:20)
Temat podchwyciły już media...Dlaczego węglarki z Tarnowskich Gór do Świnoujścia jechały puste? Kiedyś to raczej węgiel jechał ze Śląska do portu...Do wypadku doszło dziś o godzinie 14:25 na stacji Kiekrz na linia Poznań – Szczecin, wypadły z torów 3 puste wagony węglowe pociągu towarowego relacji Tarnowskie Góry – Świnoujście.....Puste weglarki ze Śląska do portu w Świnoujściu ciekawe po co. Chyba że po ruski węgiel który potem na Śląsku w kopalni przepisza faktury i sprzedadzą jako polski i podniosą wyniki wydobycia ......:))
-
#10
(odp. na #9)
Damian Stupień
(2019-03-02 13:36:22)
Mieszają różne gatunkowe ścierwa i sprzedają drożej ...
-
#11
Węgiel.
(2019-12-13 14:30:30)
Jadą puste po tani węgiel z Afryki/Ameryki Płn. Naszego węgla, gdzie 90% kosztów to zwiąchole i kapelani, nikt nie chce kupować. A tan zagraniczny węgiel idzie do hut czy elektrowni, albo do koksowni i wraca potem do portu na export już jako koks.
-
#12
(odp. na #4)
tomek j
(2019-12-15 18:53:35)
Podobnie z Poznaniem Głównym. Leży na dwóch dzielnicach. O ile się nie mylę przez peron 5 przechodzi granica między Wildą a Łazarzem ( Grunwaldem )
-
#13
(odp. na #9)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2022-08-14 23:32:46)
To był okres przejściowy.
Teraz krajowy miał jest dużo tańszy od tego z importu, gdzie ceny min. 250$/1T (miał energetyczny do elektrowni i ciepłowni).
W portach Holandii to już obecnie 311$: https://www.wnp.pl/g…
Czyli tu, na miejscu ok 2.000 PLN +23% VAT.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Kiekrz