Wrocław Osobowice
Ostatnia zmiana: 2019-10-10
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Stacja świeżo po remonice w ramach modernizacji linii, tory dodatkowe nie zostały dokońca zmontowane. (info: Anonymus, 2004-10-14) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | dolnośląskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
lokomotywownia: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | świetlne | |
przejście nadziemne/podziemne, windy: |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 4 |
|
kody: |
HAFAS:5104184 IBNR:6518 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
9,718 | Wrocław Główny – Poznań Główny (271) | ||
28,773 | Jelcz Miłoszyce – Wrocław Osobowice (292) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Inne punkty należące do stacji | |
---|---|
Wrocław Osobowice WO2 |
Stacje w pobliżu | |
---|---|
Wrocław Osobowice WO2 (woj. dolnośląskie) | 1,73 km |
Jeżyny (woj. dolnośląskie) | 1,74 km |
Wrocław Różanka (woj. dolnośląskie) | 3,14 km |
Widawa (woj. dolnośląskie) | 3,21 km |
Wrocław Poświętne (woj. dolnośląskie) | 3,75 km |
Szymanów (woj. dolnośląskie) | 3,80 km |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Łukasz Kiąca
(2019-05-13 14:29:20)
Jak wyglądała stacja i układ torów przed modernizacją w latach 90-tych?
-
#2
(odp. na #1)
Mateusz Kiszka
(2019-05-13 21:07:21)
Pewnie ze starymi wyspowymi peronami, coś a la Lipno Nowe, Mosina...ciekawe że modernizacja z lat 90. przyniosła podniesienie szybkości do 140 km/h. Niestety były to tylko fragmenty, gdyż np. stacje Oborniki czy Żmigród zostały nie ruszone...
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Wrocław Osobowice