Warszawa Śródmieście WKD
Ostatnia zmiana: 2021-01-11
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Końcowa, ślepa stacja Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Zlokalizowana jest ok. 100m w głąb Tunelu Średnicowego od strony zachodniej. Opis infrastruktury: Stacja jest pod ziemią (info: Sebastian P, 2007-02-09) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | mazowieckie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
lokomotywownia: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | świetlne | |
przejście nadziemne/podziemne, windy: |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa: | czynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 1 |
|
kody: | HAFAS:5104221 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
0,139 | Warszawa Śródmieście WKD – Grodzisk Mazowiecki EKD (47) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Stacje w pobliżu | |
---|---|
Warszawa Główna Wąskotorowa (woj. mazowieckie) | 0,30 km |
Warszawa Chałubińskiego WKD (woj. mazowieckie) | 0,38 km |
Warszawa Centralna (woj. mazowieckie) | 0,42 km |
Warszawa dworzec kaliski (woj. mazowieckie) | 0,50 km |
Warszawa Śródmieście (woj. mazowieckie) | 0,94 km |
Warszawa Ochota (woj. mazowieckie) | 1,00 km |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Darek Nowak
(2020-02-09 15:58:43)
Trochę bez sensu jest zaprojektowana ta stacja.
Powiniene być peron wyspowy zamiast uciążliwego podziału na strefy.
Nie mówiąc nic o tym że końcowa stacja WKD powinna być 650 metrów dalej, na wysokości ul. Poznańskiej, by była wygodna przesiadka zarówno do pociągów regionalnych na stacji Śródmieście jak i transportu miejskiego w rejonie ronda Dmowskiego.
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Warszawa Śródmieście WKD