fot. nieznany (1877) opis ⇵
Dworzec drogi żelaznej nadwiślańskiej na stacji Praga. Widok od strony torów kolejowych, Fot. ze zbiorów Muzeum Lubelskiego w Lublinie.
fot. Daniel W. (2010-08-29) opis ⇵
Wyremontowany peron na stacji Warszawa Praga. Widok w stronę Legionowa.
fot. Przemysław Więcek (2013-07-20) opis ⇵
Dwa tory wyciągowe przy ulicy Golędzinowskiej w jej południowej części o długości użytkowej ok. 370 m i 660 m. Po lewej dwa tory do rampy czołowo-bocznej o długości ok. 320 m przy ulicy Golędzinowskiej o długości użytkowej ok. 30 m i 350 m. Po lewej rampa czołowo-boczna o długości ok. 320 m przy ulicy Golędzinowskiej. Po prawej bocznica przesypowni cementu i składu kruszyw. Dwa tory zdawczo-odbiorcze o długości użytkowej ok. 190 m i 260 m (trzeci nieprzejezdny), tor ładunkowy przy placu ładunkowym o długości ok. 160 m, tor ładunkowy o długości ok. 90 m, rampa czołowo-boczna o długości ok. 100 m z dwoma torami ładunkowymi o długości ok. 90 m każdy, dwa tory wyciągowe o długości ok. 110 m i 150 m, tor odstawczy o długości użytkowej ok. 70 m. Po prawej budynek biurowy i techniczny o powierzchni zabudowy ok. 700 mkw. Widoczny ciepłociąg na podporach. Widok w kierunku Legionowa. 9,8 km/ 14,0 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-07-20) opis ⇵
Głowica rozjazdowa stacji Warszawa Praga będąca wyjazdem na Warszawę Gdańską i Warszawę Wschodnią oraz wjazdem na grupę odjazdową wschodnią i grupę odjazdową zachodnią. Od prawej jednotorowa linia Warszawa Praga R26 - Warszawa Praga R106 modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej, jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej, tor komunikacyjny służący do wjazdów z kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej na grupę odjazdową wschodnią, tor odstawczy o długości ok. 270 m, tor główny dodatkowy, jednotorowa linia Warszawa Praga R41 - Warszawa Praga R106 biegnącą przez całą część towarową stacji (5,5 km długości linii) na tym odcinku odcinku modelowo służąca do przyjazdów z kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej na grupę tranzytową lub dalej na grupę przyjazdową, dwutorowa linia Warszawa Wschodnia - Warszawa Praga - Legionowo. Widok w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej. 9,9 km/14,1 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-07-20) opis ⇵
Głowica rozjazdowa stacji Warszawa Praga będąca wyjazdem na Warszawę Gdańską i Warszawę Wschodnią oraz wjazdem na grupę odjazdową wschodnią i grupę odjazdową zachodnią. Od prawej jednotorowa linia Warszawa Praga R26 - Warszawa Praga R106 modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej, jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej, dwutorowa linia Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Zachodnia - Warszawa Gdańska - Warszawa Praga (ostatnie rozjazdy przed jej końcem), dwutorowa linia Warszawa Wschodnia - Warszawa Praga - Legionowo. Widok w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej. 9,7 km/13,9 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-07-20) opis ⇵
Od lewej jednotorowa linia Warszawa Praga R26 - Warszawa Praga R106 modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej, jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej, tor komunikacyjny służący do wjazdów z kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej na grupę odjazdową wschodnią. Po prawej nastawnia dysponująca WPT. Na wprost grupa odjazdowa wschodnia (część południowa). Od lewej jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do przejazdów lokomotyw luzem do składów towarowych na grupie odjazdowej wschodniej i grupie odjazdowej zachodniej, siedem torów odjazdowych, tor odstawczy lokomotyw. Widok w kierunku Legionowa. 10,0 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-08-24) opis ⇵
Grupa 31 torów kierunkowych - tu tory 232-238 i 241-248. W oddali po lewej grupa odjazdowa wschodnia (część północna). W oddali po prawej grupa odjazdowa zachodnia (część północna). Nastawnia dysponująca WPA. Po prawej poza kadrem jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do wyjazdów z grupy odjazdowej wschodniej i grupy odjazdowej zachodniej w kierunku Legionowa, tor komunikacyjny łączący rejon nastawni dysponującej WPA z grupą przyjazdową (częścią północną). Widok w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej. 11,8 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-08-24) opis ⇵
Grupa 31 torów kierunkowych - tu tory 221-228. W oddali grupa odjazdowa wschodnia (część północna). Od prawej jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do przejazdów lokomotyw luzem do składów towarowych na grupie odjazdowej wschodniej i grupie odjazdowej zachodniej, siedem torów odjazdowych, tor odstawczy lokomotyw. Widok w kierunku Warszawy Gdańskiej i Warszawy Wschodniej. 11,6 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-09-21) opis ⇵
Nastawnia wykonawcza WPA-1. W lewo Warszawa Gdańska i Warszawa Wschodnia, w prawo Legionowo. 10,3 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-09-21) opis ⇵
Nastawnia dysponująca WPA. Od tyłu tor komunikacyjny łączący rejon nastawni dysponującej WPA z bocznicami kolejowymi fabryki samochodów osobowych (część północna), eletrociepłowni i skupu złomu (ok. 1,0 km długości), jednotorowa linia Warszawa Praga R33 - Warszawa Praga R97 biegnącą przez całą część towarową stacji (6,5 km długości linii) na tym odcinku modelowo służąca do przejazdów lokomotyw luzem do składów towarowych na grupie odjazdowej wschodniej i grupie odjazdowej zachodniej. Po prawej poza kadrem grupa 31 torów kierunkowych. W lewo Warszawa Gdańska i Warszawa Wschodnia, w prawo Legionowo. 11,5 km.
fot. Przemysław Więcek (2013-09-21) opis ⇵
Grupa 31 torów kierunkowych - tu tory 232-238. Budynek zasilania hamulców torowych. W prawo Warszawa Gdańska i Warszawa Wschodnia, w lewo Legionowo. 12,4 km.
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.