Tab. 2: Stockholm/Oslo/København – Tellenborg – Odra Port – Szczecin Dąbie (– Szczecin Główny) (Gdynia –) – Poznań (– Warszawa) – Wrocław – Kędzierzyn – Kraków/Bohumin (RJP: Polska, lato 1953)
Tabela 2: Stockholm/Oslo/København – Tellenborg – Odra Port – Szczecin Dąbie (– Szczecin Główny) (Gdynia –) – Poznań (– Warszawa) – Wrocław – Kędzierzyn – Kraków/Bohumin
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Bohumín – Granica Państwa (Chałupki) (479) (Bogumin - Granica Państwa (Chałupki))
- Bytom – Wrocław Główny (132) (Opole Groszowice - Koniec LK132)
- Chałupki – Granica Państwa (Chałupki) (679) (Chałupki R79 - Granica Państwa (Chałupki))
- Chorzów Batory – Tczew (131) (Inowrocław - Tczew)
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Jaworzno Szczakowa - Kraków Główny (Osobowy))
- Gdańsk Główny – Stargard (202) (Gdańsk Główny - Korekta (Szydlice))
- Gdańsk Główny – Stargard (202) (Korekta (Darzewo) - Koniec LK202 i początek LK411)
- Jaworzno Szczakowa – Mysłowice (134) (Jaworzno Szczakowa - Mysłowice)
- Katowice – Legnica (137) (Początek LK137 - Kędzierzyn-Koźle)
- Kędzierzyn Koźle – Chałupki (151) (Początek LK151 - Chałupki R79)
- Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice (136) (Początek LK136 - Koniec LK136)
- Oświęcim – Katowice (138) (Mysłowice - Katowice)
- Pogorzelice – Runowo (dawny przebieg) (Korekta (Szydlice) - Korekta (Darzewo))
- Poznań Główny – Szczecin Główny (351) (Poznań Główny - Szczecin Główny (Osobowy))
- Poznań Wschód – Skandawa – (Żeleznodorożnyj) (353/599) (Początek LK 353 - Inowrocław)
- Szczecin Dąbie – Świnoujście Port (401) (Szczecin Dąbie - Świnoujście Port)
- Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny (9) (Tczew - Gdańsk Główny)
- Warszawa Zachodnia – Kunowice (3) (Warszawa Zachodnia - Poznań Główny)
- Wrocław Główny – Poznań Główny (271) (Wrocław Główny - Poznań Główny)
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, lato 1953